Yhdistyksille uusi toiminnanohjausjärjestelmä, tavoitteena parempi asiakaskokemus

Sähköiset yhteydenottokanavat ovat jo nyt tätä päivää, MHYP:stä kerrotaan.

Metsäjärjestelmä LeafPoint otetaan käyttöön kaikissa Suomen metsänhoitoyhdistyksissä. Asiasta päätti Metsänhoitoyhdistysten palvelu MHYP:n yhtiökokous. Käyttöönotto alkaa vielä kuluvan vuoden aikana.

Uuden järjestelmän avulla pyritään tehostamaan yhdistysten henkilöstön työskentelyä ja myyntityötä, ratkaisemaan operatiivisia ongelmia ja parantamaan asiakkaiden palvelukokemusta.

”Mhy-ketjussa nähtiin välttämättömäksi kehittää pikaisesti viestinnän ja markkinoinnin automatisoituja elementtejä osana metsäjärjestelmää. Sähköiset yhteydenottokanavat ovat jo nyt tätä päivää ja korostuvat tulevaisuudessa entisestään” toteaa MHYP:n toimitusjohtaja Jouni Tiainen.

Järjestelmä kattaa yhdistysten toiminnanohjauksen tarpeet. Sen avulla sujuu muun muassa metsätiedon hallinta, metsätöiden suunnittelu, sähköiset metsänkäyttöilmoitukset ja kemerahaku.

Järjestelmässä hyödynnetään laajasti automaatiota. Tämä säästää aikaa, kun tietoja syötetään järjestelmään käsin entistä vähemmän.

Lisäksi LeafPoint tarjoaa saumattoman yhteyden metsänhoitoyhdistysten Omametsä-verkkopalveluun, joka lanseerattiin keväällä. Metsänomistajille tarkoitetulla palvelulla on tällä hetkellä yli 15 000 käyttäjää.

Järjestelmää on kokeiltu muutamassa yhdistyksessä jo vuoden 2020 alusta. Sen ovat kehittäneet suomalaiset Bitcomp ja Pinja Solutions.

Kommentit

Ei vielä kommentteja.

Tekniikka Tekniikka

Keskustelut