Savotta-sarjan avausjakson ensiesitystä viime viikolla seurasi keskimäärin 179 000 katsojaa, vähintään viisi minuuttia ohjelmaa katsoi yli 350 000 ihmistä. Luvut perustuvat Finnpanelin seurantaan.
Savotan tuottaneen Filmbutikin sisältöjohtaja Pasi Riiali on innoissaan katsojaluvuista, jotka yllättivät iloisesti myös Neloskanavan.
”Jotain olennaista olemme selvästi löytäneet, joka kiinnostaa katsojia”, hän iloitsee.
Hänen mukaansa vielä ei ole tiedossa, minkä ikäisiä katsojat ovat olleet. Se kuitenkin tiedetään, että pihkantuoksuinen metsäreality päihitti monta ison budjetin ohjelmaa.
Katsojaluvuilla mitaten Savotta oli viime viikon kuudenneksi suosituin ohjelma Nelosella. Sen taakse jäivät muun muassa Suuri Seikkailu, Erikoisjoukot ja Top Gear Suomi. Huvilan ja Huussin kanssa Savotta ylsi miltei tasoihin.
”Katseluaika iltakahdeksan ja yhdeksän välillä on meille haastava. Samaan aikaan ykkösellä tulee puoli yhdeksän uutiset ja kolmosen Floor. Lisäksi viime viikkolla TV5:lla tuli samaan aikaan juniorien mm-jääkiekko-ottelu, joka keräsi huomattavasti katsojia.”
Kysymykseen toisesta tuotantokaudesta Riiali vastaa melkein myöntävästi.
”Sitä meiltä on jo moni kysellyt”.
Jos ajankohtaiset metsäasiat kiinnostavat, tilaa Metsälehti tästä.
Kommentit
Ei vielä kommentteja.
Haluatko kommentoida artikkelia? Voidaksesi kommentoida artikkelia sinun tulee kirjautua sisään.
Kirjaudu sisään