Stora Enson puunhankinnassa on otettu käyttöön verkkokeskustelupalvelu, johon metsänomistaja saa yhteyden mihin vuorokaudenaikaan tahansa.
Metsäbotti on keskusteluruutu, joka avautuu näkyville Stora Enso Metsän nettisivuilla vieraileville. Automatiikkaan perustuvassa palvelussa voi hoitaa puukauppa- ja metsänhoitoasioita myös viikonloppuna, pyhäpäivinä ja yöaikaan.
”Asiakaspalvelurobotin avulla teemme metsänomistajan arjesta hieman helpompaa”, sanoo osto- ja asiakkuusjohtaja Jari Mutanen.
Yhtiö otti uuden palvelun testikäyttöön marraskuussa. Pilottivaihe on käynnissä vuoden loppuun saakka.
”Keskusteleva robotti ei kuitenkaan korvaa henkilökohtaista asiakaspalvelutyötä vaan se on esimerkki, miten teknologia voi auttaa sujuvoittamaan olemassa olevaa toimintaa”, sanoo digitaalisten kanavien päällikkö Marko Kari.
24 tuntia vuorokaudessa palvelevaan Metsäbottiin voi tutustua osoitteessa www.storaensometsa.fi.
Jos ajankohtaiset metsäasiat kiinnostavat, tilaa Metsälehti tästä.
Kommentit
Ei vielä kommentteja.
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.