Metsä- ja puutarhalaitteita valmistava Stihl on avannut Saksassa pääkonttorinsa yhteyteen uuden Brand World -elämyskeskuksen. Yli sata miljoonaa euroa maksanut investointi on ylivoimaisesti kallein rakennushanke yhtiön historiassa.
Yhtiön mukaan tavoitteena on tuoda näkyväksi Stihlin lähes satavuotista historiaa sekä jakaa metsän merkittävyyteen liittyvää osaamista. Stihl Advisory Boardin puheenjohtaja Nikolas Stihl kuvailee elämyskeskusta investointina tulevaisuuteen ja ilmaisuna yrityksen sitoumuksesta kotikaupunkiinsa Waiblingeniin, joka sijaitsee lähellä Stuttgartia.
Vierailijat pääsevät tutustumaan myös Stihl Timbersports -urheilun pariin. Uudessa rakennuksessa on amfiteatteri tuote-esittelyjä varten, kahvila ja brändimyymälä.
Brand World avautuu yleisölle lauantaina 30. syyskuuta.
Jos ajankohtaiset metsäasiat kiinnostavat, tilaa Metsälehti tästä.
Kommentit
Ei vielä kommentteja.
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.