Ponsse ja Suomen Digimarkkinointi Oy on valittu vuoden 2022 Suomen parhaiksi myyntiorganisaatioiksi. Ponssen valinnan perusteina olivat asiakaskeskeinen toiminta ja asiakkaalle arvon luominen.
”Tässä yhtiössä asiakas ja arvo asiakkaalle ovat liiketoiminnan ytimessä. Tuloksia syntyy vuodesta toiseen ja tiimihenki on poikkeuksellisen hyvä”, perustelee tuomariston Jonna Koponen Itä-Suomen Yliopistosta.
Suomen Paras Myyntiorganisaatio -kilpailun tuomaristo koostui alan ammattilaisista, johon kuului aikaisempien vuosien voittajayritysten edustajia sekä alan asiantuntijat Aalto-yliopiston Markkinoinnin laitokselta, Itä-Suomen Yliopistosta ja Haaga-Heliasta.
Kilpailu järjestettiin nyt 13. kerran.
Jos ajankohtaiset metsäasiat kiinnostavat, tilaa Metsälehti tästä.
Kommentit
Ei vielä kommentteja.
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.