Suomen Metsäsäätiön alkuvuoden rahoituspäätöksien suurimman summan, 310 000 euroa, on saanut Suomen Metsäyhdistyksen toteuttama metsäalan yhteinen viestintäkampanja. Sen tavoitteena on monipuolistaa metsiin liittyvää keskustelua metsäsektoriin kohdistuneen kriittisen keskustelun vastapainoksi.
Helsingin yliopiston metsäteknologian ja logistiikan professuuri on saanut 100 000 euron rahoituksen, Suomalainen metsänomistaja 2020 -tutkimus 91 700 euron, 4H:n järjestämät koululaisten metsäpäivät 80 000 euroa, peruskoululaisten Yrityskylä-hanke 30 000 euroa, Pro Puu -yhdistyksen Puuproffa.fi-sivuston uudistus 15 000 euroa ja lumilautailija Roope Tonterin menestystä metsästä -projekti 12 400 euroa.
Lisäksi Metsäsäätiö on myöntänyt metsäammattilaisten yhdessä koulujen kanssa järjestämien metsäpäivien ja tapahtumien kuljetuskustannuksiin yli 50 000 euroa.
Jos ajankohtaiset metsäasiat kiinnostavat, tilaa Metsälehti tästä.
Kommentit
Ei vielä kommentteja.
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.