Kesytön metsä -kampanjalla kerätään kulttuurituotantojen yhteydessä varoja Luonnonperintösäätiön toteuttamaan metsien suojeluun. Kampanjan tavoitteena on perustaa uusi suojelumetsä Pohjois-Pohjanmaalle.
Kampanjan on ideoinut Oulu Urban Culture ry yhdessä Luonnonperintösäätiön kanssa.
” Kampanjan lanseeraus tapahtuu lauantaina 4.3. järjestettävässä Frozen People -talvitapahtumassa, joka on elektronisen musiikin ja pohjoisen taiteen festivaali Nallikarin merenjäällä”, kertoo Oulu Urban Culturen toiminnanjohtaja Heikki Myllylahti.
Oulu on vuoden 2026 Euroopan kulttuuripääkaupunki. Kaupungin tavoitteena on olla kestävä kulttuuripääkaupunki, joka kehittää alueen kulttuuritoimintaa ympäristön huomioiden.
Jos ajankohtaiset metsäasiat kiinnostavat, tilaa Metsälehti tästä.
Kommentit
Ei vielä kommentteja.
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.