Teknologian ja innovaatioiden kehittämiskeskus Tekes on valjastanut hölmöilystä tuotemerkin tehneet Duudsonit kampanjaansa, ja hyvällä menestyksellä.
Eilen Youtubeen ladattua ”Samaan aikaan Suomessa” -videota oli aamuyhdeksään mennessä käynyt katsomassa Duudsonien Facebook-sivulla 6,6 miljoonaa ja Youtubessa lähes neljännesmiljoona kävijää.
Ei ihme, sillä kyseisellä videolla ratsastetaan rodeohenkisesti Ponssen Scorpion-harvesterilla.
Kyseessä on ensimmäinen yhteensä neljän videon kampanjasta, jonka tavoitteena on hakea suomalaisyrityksille kansainvälistä huomiota.
Jos ajankohtaiset metsäasiat kiinnostavat, tilaa Metsälehti tästä.
Kommentit
Ei vielä kommentteja.
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.