Kommentit (8)

  1. Taitaa olla nyt raskaampaa kalustoa alla ts rakvaattori?

  2. Sielähän asfalttitiekin paikkavapaa,meilä päin paikka paikan perään ja silti reikiä välissä yhtennään ,pitää hereillä suorallakin tiellä ainakin vanhan kotteron ratissa.

  3. John Deer 3720, nuori peura.

  4. Sievi-Kannus maantiellä cruisallaan.

  5. Juttelin viimevuonna ruotsin pohjoisosan maantie vastaavan kanssa. Hän lausui käsityksenään että Ruotsin puolella on säästösyistä päästetty tienpito rappiolle. Kun sanoin että Suomessa on sivutiet huonoja, niin hänen mukaansa ne voivat olla pinnoiltaan huonoja mutta aikanaan ne on pohjattu ja suunniteltu kunnolla. Kun pohjat on kunnossa niin teiden kunto ei ole romahtanut,. En tiedäö puhuiko virkamies lämpimikseen kun Ruotsin puolen asioita en tunne. Toisaalta meillä osataan huolehtia teistä ja paikata niitä taloudellisesti. Toivottvasti ei ajetalyhytnäköisessä säätöpolitiikassa tien huolto ja suunnittelukoneistoja alas, jos niin käy rappion korjaaminen on paljon kalliimpaa kuin systemaattinen hallittu kunnossapito.

  6. Tämä tie on tärkeä Kokkola-Kajaani tie, kunto neutri -.

    Kainuun korpeen tämän tien tie päättyy, vastaavasti Kokkolan päässä vientisatamaan.

    Sieltähän ne rahat tulevat.

  7. Katoin eka, että lasikuituroskis mut ei ollukkaan.

  8. Jos joku on kiinnostunut teistä, niin täältä löytyy ajanvietettä:
    http://www.mattigronroos.fi/Tiet/index.htm

    Enää ei tehdä Kekkosteitä:
    http://www.mattigronroos.fi/Tiet/Kekkostiet.htm

    Taitaa lähes kaikki isoimmat metsäautotietkin olla tehtynä. Tehdään vain pieniä uusia haaroja ja keskitytään kunnossapitoon.