Minusta oli siistimpää tehdä pieni silta kauniin puron yli, kuin tehdä talvella lumesta ja havuista silta, tai ajella pohjien kautta loivemmasta kohtaa. Pakko kuitenkin ajaa puron yli edes traktorilla silloin tällöin. Paikka Ikaalinen ja puro kahden järven välinen
Aika pieni traktori, jotain 4000 kiloinen. Tossa oikeanpuoleisessa niskassa joka on pikkusen pienempi on ilmaväli vain 1,5 m ja isommassa pari metriä, lisäksi laitan päälle vielä ns kulutuslankut, jotka jakaa painoa niin ettei yhdelle poikkilankulle tule koko renkaan painoa vaikkei renkas osuisi niskojen kohdalle. Niskapuun strategiset mitat oli muuten rkl 26 cm, ikä 32 v, pituus 17 m, 13 cm pit 11 m. eli mukavan kasvava omt notko
Ka se. Luonnon kestopuuta saat koloamalla sopivan kokoisia mantyja. Itsella menossa kokeilu kestosta. Kansipuut tein halkaistuista puista. Tosin pelkastaan monkkari ajoa varten sillan tein.
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Minusta oli siistimpää tehdä pieni silta kauniin puron yli, kuin tehdä talvella lumesta ja havuista silta, tai ajella pohjien kautta loivemmasta kohtaa. Pakko kuitenkin ajaa puron yli edes traktorilla silloin tällöin. Paikka Ikaalinen ja puro kahden järven välinen
Pienella traktorilla meinasit ajella yli? Kannattaisiko laittaa niskapuita pareittain? Raidevalille.
Aika pieni traktori, jotain 4000 kiloinen. Tossa oikeanpuoleisessa niskassa joka on pikkusen pienempi on ilmaväli vain 1,5 m ja isommassa pari metriä, lisäksi laitan päälle vielä ns kulutuslankut, jotka jakaa painoa niin ettei yhdelle poikkilankulle tule koko renkaan painoa vaikkei renkas osuisi niskojen kohdalle. Niskapuun strategiset mitat oli muuten rkl 26 cm, ikä 32 v, pituus 17 m, 13 cm pit 11 m. eli mukavan kasvava omt notko
Ka se. Luonnon kestopuuta saat koloamalla sopivan kokoisia mantyja. Itsella menossa kokeilu kestosta. Kansipuut tein halkaistuista puista. Tosin pelkastaan monkkari ajoa varten sillan tein.