Tuohon pinoon jos joku törmää autolla niin korjauskustannuksen maksaja on helppo löytää. Pino on selkeästi tiealueella ja pinon omistaja maksaa kulut jos joku rikkoo siinä autonsa.
Puut pysynevät tuossa , kunnes painorajoitus tieltä poistetaan. Monta pinoa on jäänyt jumiin painorajoitetun tien varteen. Kelirikko on tänä vuonna paha ja kestää pitkään.
Oilisikohan varastopaikka unohtunut avata? Ajomiehellä on konstit vähissä , jos moto on poistunut paikalta. Muistuu mieleen myös tapauksia , jossa isäntä ei ole sallinut tehdä riittävän suurta varastopaikkaa , jonka seurauksena kuvassa näkyvä tilanne syntyy. Lääkkeeksi moiseen on ottaa riittävästi puita pois varastoalueelta ja mieluiten siten , että puukuormat on purettavissa metsän puolelta.
On sitten syy tai selitys mikä hyvänsä, on sisäkaarteen puolelle tiealueelle tehty pino törkeän vaarallinen. Kun moto viedään pois ennakkoraivaamattomalta palstalta, ei puupinoakaan ole pakko tehdä laittomaan paikkaan.
Johonkin ne puut on ladottava , jos ne on hakattu. Saattaa olla niinkin , että kuvassa oikealle lähtee tie , jolle ei ole kesäaikaan asiaa. Risteysalue voi olla jo naapurin puolella ja puut on ladottu ojaan , kun ei muualla ole tilaa. Pakkotilanteessa tehdään ihmeellisiä virityksiä. Suunnittelu ja toteutus on pettänyt , jota on voinut olla edesauttamassa nopeasti muuttuneet olosuhteet ja ongelmat tiedon välittymisessä. Väärässä paikassa pino on kiistatta , mutta poistettavissa vasta kelirikon jälkeen.
Ainakin varastopaikka on jäänyt tekemättä!
Tuohon pinoon jos joku törmää autolla niin korjauskustannuksen maksaja on helppo löytää. Pino on selkeästi tiealueella ja pinon omistaja maksaa kulut jos joku rikkoo siinä autonsa.
Jos laittaisi varotuskolmion.
Kyllä maksaja löytyy, jos törmää paikallaan olevaan esteeseen. Toki voisi väittää, että pino ikäänkuin hyppäsi eteen!
Onko sellaisia urpoja jotka ajavat päin kiinteää estettä?Ei kai!
Yleensä nämä lähtee aika nopeasti kun joku/jotkut soittaa pinon omistajalle, ja syytä olisikin soittaa..
Näyttää oikein valtaväylältä .
Puut pysynevät tuossa , kunnes painorajoitus tieltä poistetaan. Monta pinoa on jäänyt jumiin painorajoitetun tien varteen. Kelirikko on tänä vuonna paha ja kestää pitkään.
Olisi mielenkiintoista kuulla tuon pinon tekijältä perustelut!
Oilisikohan varastopaikka unohtunut avata? Ajomiehellä on konstit vähissä , jos moto on poistunut paikalta. Muistuu mieleen myös tapauksia , jossa isäntä ei ole sallinut tehdä riittävän suurta varastopaikkaa , jonka seurauksena kuvassa näkyvä tilanne syntyy. Lääkkeeksi moiseen on ottaa riittävästi puita pois varastoalueelta ja mieluiten siten , että puukuormat on purettavissa metsän puolelta.
On sitten syy tai selitys mikä hyvänsä, on sisäkaarteen puolelle tiealueelle tehty pino törkeän vaarallinen. Kun moto viedään pois ennakkoraivaamattomalta palstalta, ei puupinoakaan ole pakko tehdä laittomaan paikkaan.
Johonkin ne puut on ladottava , jos ne on hakattu. Saattaa olla niinkin , että kuvassa oikealle lähtee tie , jolle ei ole kesäaikaan asiaa. Risteysalue voi olla jo naapurin puolella ja puut on ladottu ojaan , kun ei muualla ole tilaa. Pakkotilanteessa tehdään ihmeellisiä virityksiä. Suunnittelu ja toteutus on pettänyt , jota on voinut olla edesauttamassa nopeasti muuttuneet olosuhteet ja ongelmat tiedon välittymisessä. Väärässä paikassa pino on kiistatta , mutta poistettavissa vasta kelirikon jälkeen.
Simppeli homma olisi nostella tuo tiellä oleva pino toiselle puolelle tietä, jossa se ei olisi vaaraksi liikenteelle.