Joo, tuollasella pensaverkulla on moni konemiehen uransa aloittanut.
Kytkin on suoraan alaspäin painettavaa mallia ja sen jaksoi painaa pohjaan, kun hyppäsi koko painollaan polkimen päälle ja otti leuan korkeudella olevasta ratista tukea.
Tästä alkoi Fergusarja meilläkin, oli tultava koulusta kiireellä kotiin, kun pääsi miesten töihin. Meidän Fergu oli pensa / ptrooli versio, joka savuutti kuljettajan päälle kun sillä peruutteli päisteissä.
Minäkin olen saanyt käteni kipeäksi ohjauspyörän puolasta ja taisi se starttikin mennä päälle joskus väärään aikaan !
Kuten metsä-masa kirjoitti, niin siihen rattiin ei ole viisasta tarttua kehän sisäpuolelta. Helposti on peukalo kipeänä pian. Tiedä sitten, onko ohjeesta apua uusille kuskeille vai onko se opittava kantapään kautta 🙂
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Ihan oikeat konemiehen otteet , kunhan jalat vähän kasvaa, että ylettyy polkimille.
Joo, tuollasella pensaverkulla on moni konemiehen uransa aloittanut.
Kytkin on suoraan alaspäin painettavaa mallia ja sen jaksoi painaa pohjaan, kun hyppäsi koko painollaan polkimen päälle ja otti leuan korkeudella olevasta ratista tukea.
Kiva kuva, kivat muistot!
Tästä alkoi Fergusarja meilläkin, oli tultava koulusta kiireellä kotiin, kun pääsi miesten töihin. Meidän Fergu oli pensa / ptrooli versio, joka savuutti kuljettajan päälle kun sillä peruutteli päisteissä.
Minäkin olen saanyt käteni kipeäksi ohjauspyörän puolasta ja taisi se starttikin mennä päälle joskus väärään aikaan !
Kuten metsä-masa kirjoitti, niin siihen rattiin ei ole viisasta tarttua kehän sisäpuolelta. Helposti on peukalo kipeänä pian. Tiedä sitten, onko ohjeesta apua uusille kuskeille vai onko se opittava kantapään kautta 🙂