Omat polttopuusavottani ovat kovin kaukana, ja siksi pari sahaa on syytä olla aina mukana. Jo aikansa eläneet luotettavat vanhat Partnerit tuli korvattua näillä PS-35 Dolmareilla. Tähänastiset kokemukset ovat hyviä. Tuon TCL -mallin pikakiinnitys kyllä toimii, mutta perinteinen mutterikiinnitys on itsellenikin helpompi.
Joo mutta kun nyt rehellisesti kommentoin , onhan runkomuoto aikas vanha. en tiedä kiihtuyvyydestä kokeilin Huksun 560 harmi etten muistanut koklata 550 mallia, olihan se toista kun mun tämän muotoiluajan saha käteen sekä ketju kiihtyvyyden puolesta.
Mulla laitettiin vanhan 42:n vetopyörä 246:een, ketjunopeus ja teho nousi siinä. No kun saan sen lottovoiton vaihdan siis 246:n pois, mutt siihen menee aikaa koska ei ole edes mäntäremottii tehtynä sihen vielä. Nämä Dollmarin mallit taitaa olla siinä yli 5kg.n malleja joilla päässee sydän-suomen isojakin puita käsitteleen…
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Vaari kehui aina Dolmar sahaa koska siinä on kaksi mutteria.
Tuo pikakiinnitys taitaa olla joku lisä, kai se olisi hjyvä se. Tämä on kait saksalainen saha.
Omat polttopuusavottani ovat kovin kaukana, ja siksi pari sahaa on syytä olla aina mukana. Jo aikansa eläneet luotettavat vanhat Partnerit tuli korvattua näillä PS-35 Dolmareilla. Tähänastiset kokemukset ovat hyviä. Tuon TCL -mallin pikakiinnitys kyllä toimii, mutta perinteinen mutterikiinnitys on itsellenikin helpompi.
Joo mutta kun nyt rehellisesti kommentoin , onhan runkomuoto aikas vanha. en tiedä kiihtuyvyydestä kokeilin Huksun 560 harmi etten muistanut koklata 550 mallia, olihan se toista kun mun tämän muotoiluajan saha käteen sekä ketju kiihtyvyyden puolesta.
Mulla laitettiin vanhan 42:n vetopyörä 246:een, ketjunopeus ja teho nousi siinä. No kun saan sen lottovoiton vaihdan siis 246:n pois, mutt siihen menee aikaa koska ei ole edes mäntäremottii tehtynä sihen vielä. Nämä Dollmarin mallit taitaa olla siinä yli 5kg.n malleja joilla päässee sydän-suomen isojakin puita käsitteleen…