Hyvä vinkki. Mistä sopivat kiristin lemmareita sait? Aikoinaan 357 husqvarnaan piti laittaa lemmari kaasuttimen ja sylinterin väliin, englanniksi input manifold oli se lepru kumiosa, joka falskasi. 254 husqvarnassa tuo kurkku oli kovamuovia ja kaasari ruuveilla kiinni sylinterissä, mutta jostain syystä tuossa kohti tuotekehitys epäonnistui ja aiheutti paljon hankaluuksia ainakin näissä 357 malleissa.
Nuo ”lemmarit” ovat vain kierrejousen pätkiä, jota voi keksiä jostain yllättävästäkin kohteesta. Jousi ei vaan saa olla liian jämäkkää, sille riittää, että se hiemsn supistaa letkua, kun sen siihen päälle asettaa. Vastaavan kiinnityksen voi tehdä myös langalla, mutta sidos pannaan paikoilleen vasta letkun ollessa jo pistukassa.
Haluatko kommentoida artikkelia? Voidaksesi kommentoida artikkelia sinun tulee kirjautua sisään.
Hyvä vinkki. Mistä sopivat kiristin lemmareita sait? Aikoinaan 357 husqvarnaan piti laittaa lemmari kaasuttimen ja sylinterin väliin, englanniksi input manifold oli se lepru kumiosa, joka falskasi. 254 husqvarnassa tuo kurkku oli kovamuovia ja kaasari ruuveilla kiinni sylinterissä, mutta jostain syystä tuossa kohti tuotekehitys epäonnistui ja aiheutti paljon hankaluuksia ainakin näissä 357 malleissa.
Tuohon ihan husqvarnalta saatavana letkun kiristimet ovat kumia.
Lemmarit löyty jostain laatikon pohjalta.
Nuo ”lemmarit” ovat vain kierrejousen pätkiä, jota voi keksiä jostain yllättävästäkin kohteesta. Jousi ei vaan saa olla liian jämäkkää, sille riittää, että se hiemsn supistaa letkua, kun sen siihen päälle asettaa. Vastaavan kiinnityksen voi tehdä myös langalla, mutta sidos pannaan paikoilleen vasta letkun ollessa jo pistukassa.