Kateissaan puhuvat? Montako eurooppalaista maasturia löytyy? Jenkkipelit sitten, huolto ja varaosat hakusalla, suurimmassa osassa Suomea. Öky metsänomistajien touhua, köyhän ei kannata ostaa sellaisia.
Kuusmottisen tietotaito aika vaisua esim. jenkkiavolavojen suhteen. Esim. Chevroletin varaosia kuten Dodgenkin saa ja aika suorastaan edullisesti helposti joko netistä tai paikallista reeraajaa käytellen. Esim starttimoottori oli asennettuna 200 euroa. En pidä kalliina. Moni muukin erittäin edullista, tosin paljon tietysti piraattivalmisteita.
Esim.-91 avolavaani ei tehty katsastukseen ennalta mitään ja ei tarvinnut jälestäpäinkään tarvikeostoa vaan pienen paikkauksen lavanalusprofiileihin. Joka ehkä luonnollista tuon ikäiselle. Myös hankintakurssi mitä nyt olen katsellut tuoreempia itselläkin vaihto mielessä niin huomattavasti edullisempia kuin japsit. Ja varustus aivan eri luokkaa.
Ja muituttaisin kyllä että EU-kalustoa löytyy myös eli VW tai FORD RANGER esim. Minä en todella jenkistä vaihda mihinkään vanhaan museotraktoriversioon vaikka se tehtäisiinkin Japanissa tai vaikka Kiinassa. Pitää auto voida sentään edes autoksi tulkita avolavanakin.
Vanhemmat Rangerit sukua Mitsulle. Uusin konsepti Fordin Australian osastolta. Volkkarin uusi Amarok, mitenkähän oli?
Vanhempi Volkkarin Taro on yhtäkuin Toyota Hilux.
Vakavasti ottaen noihin Jessen juttuihin. Kiikarissa on ne autot mitä 100 kilometrin säteeltä löytyy. Jenkkejä ei ole tarjolla, ne mitä on, ovat vaneja.
Ja niitten kanssa pitää jaksaa harrastaa enemmän, kun varaosa jahtiin lähtee.
Netti auttaa, mutta, mutta,,, Ja soppa se maistuu niillekin, ei nekään pyhällä hengellä kulje.
Toyotaan löytyy huolto helpommin näillä korkeuksilla, kuin erikoisempiin merkkeihin.
Noista autoista vielä. Minä en tarkkaa ottaen tiedä miten paljon tuon auton valmistus on auttanut Suomen kansantaloutta. Toivottavasti mahdollisimman paljon. En kyllä hankintaa tehdessäni tätä asiaa miettinyt vaikka muuten kyllä Suomi Oy:n asioita pyrinkin edistämään.
Tähän mun käyttöön tällainen vanhempi murkulamallinen itsekorjattavissa oleva laite on hyvä. Elektroniikkaa on just sopivaisesti, että radion kun irrottaa, niin autosta lähtee 95% elektroniikasta pois 🙂
Maastokäyttöön suosittelisin Jeep, Land Rover tai Land Cruiser, jos ei tykkää avolavoista.
Sitten jos haluaa uutta rautaa alle, niin noita muovisempia ja varmaan parempiakin on useita erilaisia. Rahhoo vuan tiskille ja kyllä lähtee 🙂
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.
Missa Hilu, karkasiko pilttuuseen? Vain jaljet jai? 🙂
Karannut on selvästi. Vieressä näkyy isännän jäljet. On yrittänyt ravata perässä.
Juu,tuosta se tuli ja sinne myös meni
eikö hiluksi ole tosi kaukaa tuotettu pitäis pystyy kannattaa kotimaista ,jos ei oo niin pohjoismaista ja jos ei oo niin eurooppalaista
Japsikinneri on siitä hupa että murikat viistää maata vaikka kuinka koppaa korottelisi. Tosi vanhakantainen murkulamalli.
Kateissaan puhuvat? Montako eurooppalaista maasturia löytyy? Jenkkipelit sitten, huolto ja varaosat hakusalla, suurimmassa osassa Suomea. Öky metsänomistajien touhua, köyhän ei kannata ostaa sellaisia.
Kuusmottisen tietotaito aika vaisua esim. jenkkiavolavojen suhteen. Esim. Chevroletin varaosia kuten Dodgenkin saa ja aika suorastaan edullisesti helposti joko netistä tai paikallista reeraajaa käytellen. Esim starttimoottori oli asennettuna 200 euroa. En pidä kalliina. Moni muukin erittäin edullista, tosin paljon tietysti piraattivalmisteita.
Esim.-91 avolavaani ei tehty katsastukseen ennalta mitään ja ei tarvinnut jälestäpäinkään tarvikeostoa vaan pienen paikkauksen lavanalusprofiileihin. Joka ehkä luonnollista tuon ikäiselle. Myös hankintakurssi mitä nyt olen katsellut tuoreempia itselläkin vaihto mielessä niin huomattavasti edullisempia kuin japsit. Ja varustus aivan eri luokkaa.
Pure sä vaan jenkkiäs. Tietotaitosi todistetusti satusedän luokkaa,,,
Ja muituttaisin kyllä että EU-kalustoa löytyy myös eli VW tai FORD RANGER esim. Minä en todella jenkistä vaihda mihinkään vanhaan museotraktoriversioon vaikka se tehtäisiinkin Japanissa tai vaikka Kiinassa. Pitää auto voida sentään edes autoksi tulkita avolavanakin.
Vanhemmat Rangerit sukua Mitsulle. Uusin konsepti Fordin Australian osastolta. Volkkarin uusi Amarok, mitenkähän oli?
Vanhempi Volkkarin Taro on yhtäkuin Toyota Hilux.
Uusimmissa neliveto pickuppien testeissä voittajana Land Roverin Defender, kakkosena Toyota Hilux, Volkkarin Amarok jäi hännille.
Eurooppalaisin taitaa olla Lantikka?
Jenkeiltä ei ole testeihin näinä aikoina päätynyt mitään nelivetoista pickupia?
Oikaista saa.
Heh, ei taida oikein sopia sarjaan.
Joko kuusmotti tutustuit palstan Dacia-mainokseen?
Kävin koeajamassakin. Ei mun juttu, uutta autoa en osta noihin tarpeisiin mitä minulla on.
Traktori on vintagea, miksi ei autokin.
Vakavasti ottaen noihin Jessen juttuihin. Kiikarissa on ne autot mitä 100 kilometrin säteeltä löytyy. Jenkkejä ei ole tarjolla, ne mitä on, ovat vaneja.
Ja niitten kanssa pitää jaksaa harrastaa enemmän, kun varaosa jahtiin lähtee.
Netti auttaa, mutta, mutta,,, Ja soppa se maistuu niillekin, ei nekään pyhällä hengellä kulje.
Toyotaan löytyy huolto helpommin näillä korkeuksilla, kuin erikoisempiin merkkeihin.
Noista autoista vielä. Minä en tarkkaa ottaen tiedä miten paljon tuon auton valmistus on auttanut Suomen kansantaloutta. Toivottavasti mahdollisimman paljon. En kyllä hankintaa tehdessäni tätä asiaa miettinyt vaikka muuten kyllä Suomi Oy:n asioita pyrinkin edistämään.
Tähän mun käyttöön tällainen vanhempi murkulamallinen itsekorjattavissa oleva laite on hyvä. Elektroniikkaa on just sopivaisesti, että radion kun irrottaa, niin autosta lähtee 95% elektroniikasta pois 🙂
Maastokäyttöön suosittelisin Jeep, Land Rover tai Land Cruiser, jos ei tykkää avolavoista.
Sitten jos haluaa uutta rautaa alle, niin noita muovisempia ja varmaan parempiakin on useita erilaisia. Rahhoo vuan tiskille ja kyllä lähtee 🙂