Tuossa tasaisella soiva peli. Mutta jos puhutaan metsämaastosta yleisesti kevyeksi käy aika nopsaan.
Jos nyt kuva ei hämää. Onko ketjujakaan takatuupparissa päällä?
On siinä ketjut. Ketjuttomana ei kummoista monttua tarvii vetävien pyörien alle kun jo alkaa sutimaan. Omassa verkussa ei muuten vielä ketjuja alla ole. Eipä tosin tarvii metsässä juur ajellakkaan vaan puut saa keräillä pellonlaidoista, joten ajokin on helpompaa. Kyllä takavetoisellakin puuta tuo, itsellä on ollut nelikko jo pitemmän aikaa mutta takapotkuillakin tuli ajeltua useammallakin.
Arvelisin kuormassa olevan 7-8 kiintokuutiota puuta? Onko Valmet 602?
702 S,kova peli vielä vanhoilla päivilläänkin.
Konekustannukset kurissa,silti puu kulkee metsästä tienvarteen.
Joo ja turbokin vinkaisee voimallisesti muistaakseni – oivan näköinen yhdistelmä !!
Eipä se kovin pahalta näytä. Viime laavantaena kääty myrreemässä.
No en helvata usko, että 7- 8 kiintomottia.
Tuossa tasaisella soiva peli. Mutta jos puhutaan metsämaastosta yleisesti kevyeksi käy aika nopsaan.
Jos nyt kuva ei hämää. Onko ketjujakaan takatuupparissa päällä?
On siinä ketjut. Ketjuttomana ei kummoista monttua tarvii vetävien pyörien alle kun jo alkaa sutimaan. Omassa verkussa ei muuten vielä ketjuja alla ole. Eipä tosin tarvii metsässä juur ajellakkaan vaan puut saa keräillä pellonlaidoista, joten ajokin on helpompaa. Kyllä takavetoisellakin puuta tuo, itsellä on ollut nelikko jo pitemmän aikaa mutta takapotkuillakin tuli ajeltua useammallakin.
5kiintoa kärryssä,ja laakeet on metät täälä pohjois-pohjanmaalla ettei tarvii mäjissä rypiä.
Onko 602 vaiko 702 Valmet?
702 tuo on selvästi. 602 olis lyhyempi ja onko sitä edes saanut tuon värisenä. Eikö 602 ollu vähän niin kuin enemmän oranssiin taipuva.
kyllä moni metsäomista pärjäisi takavedolla kunhan vaan menisi metsään risukoita on suomessa liikaa .