Keskustelut Metsänomistus Nainen Metsälehdessä Vastaa aiheeseen: Nainen Metsälehdessä

Vastaa aiheeseen: Nainen Metsälehdessä

Keskustelut Metsänomistus Nainen Metsälehdessä Vastaa aiheeseen: Nainen Metsälehdessä

O.N.

Jaha, nyt olen Tanelin mielestä jo naurettavakin, koska menin tyhmyyksissäni laskemaan, miten monta naista tuorein Metsälehti on nimeltä mainiten kuviinsa laittanut. Olisi mukava tietää, että mistä kelkasta olen pudonnut – siitäkö, missä naiset vielä ymmärsivät totella miehiä?
On hienoa, että Taneli on työskennellyt sellaisten naisten kanssa, jotka siviilissä olivat perheenäitejä. Onkohan Tanelilla kokemusta myös sellaisista pomoista, jotka siviilissä olivat perheenisiä? Ihan noin niin kuin vertailun vuoksi, jos naisestakin noin vahvasti nostat esille äitiyden ja perheen esimerkkinä siitä, että ammatistaan huolimatta he olivat vallan kelpoisia naisia (?).
Hyvä Taneli, keskustelu ei synny siitä, että nimittelet minua milloin jälkijättöiseksi, milloin lukutaidottomaksi. Tapasi kirjoittaa kertoo onneksi enemmän sinusta ja asenteistasi kuin minusta. Samalla olet rohkeasti tuonut esille oman vahvan ja elämänarvojasi kuvaavan mielipiteesi: nainen, ole hiljaa! Onneksi se ei ole kaikkien metsänomistajien tai metsäalalla toimivien mielipide.