Keskustelut Metsänhoito Optimaalinen kiertoaika Vastaa aiheeseen: Optimaalinen kiertoaika

Vastaa aiheeseen: Optimaalinen kiertoaika

Keskustelut Metsänhoito Optimaalinen kiertoaika Vastaa aiheeseen: Optimaalinen kiertoaika

Perko

Suurin huoli tuntuu olevan teillä muilla, niin sanotuilla ”tynnyriin turvautuneilla”, kaikenlaiselta aukon ulkopuoliselta vaikutteelta. Vakaumuksenne vimmassa äijät eivät nuku öitään, kun paimentavat kirjoituksiani ja hylkivät numeroita. Ylpeillen jotkut selittää väärää päätelmäänsä. Mutta minä en ole ketään käännyttämässä. Kerron vain faktoja, joita olen havainnut – suoraan ja karkeasti, että se näkyy kuin kirveen jälki puussa.

En pyri pehmentämään sanojani eikä minun tarvitse puolustella näkemyksiäni. Ne perustuvat siihen, mitä olen nähnyt ja kokenut. Jos numerot ja faktat eivät miellytä, niin se on teidän ongelmanne. Minä en ole täällä miellyttämässä ketään. Kerron, mitä tiedän, ja jos se ei istu teidän maailmankuvaanne, niin siitä jatkaa vaan tamppausta.  Muistakaa paljonko;   kuusi  miinus nolla on .

Ei tarvitse yöuniaan vaivata sen takia. Minun tehtäväni ei ole vakuuttaa ketään, vaan kerron omat havaintoni – karkeina ja karuina niin kuin ne ovat olleet, kaunistematta. Jos se sattuu satuttamaan, niin ehkä se kertoo enemmän teistä kuin minusta.

Besserwisser Pentin on turhaa lukea  enää kirjoja,  tai kenenkään tutkimuksia olet näköjään luonnonlahja ja saavuttanut tiedoissa saturaation.  Täällä on kyllä käyttöä ja menettelee!