Keskustelut Puukauppa Puunostoa Vastaa aiheeseen: Puunostoa

Vastaa aiheeseen: Puunostoa

Keskustelut Puukauppa Puunostoa Vastaa aiheeseen: Puunostoa

tommi.kananen72

Kiitos viesteistä!

olen ollut tietoinen tuosta mhy:n ja muiden palveluista, kyllä niitä pieniäkin kakkuja saa menemään. Tosin naapurit harvemmin kertoilevat jos ovat metsäkauppoja tekemässä. Voisihan tuota sinne pirauttaa.. Itse en ole aiemmin näin pientä määrää tarjonnut siksi kai nyt hämmästyin asiasta . Aiemmin määrät ovat olleet minulla juurikin n.250-350 välillä. Nyt ajattelin näppäränä poikana että tuollahan männiköllä minä se tulevan pikkurempan maksan.. eipä mennyt ihan putkeen. Suojelussakin minulla on laitettu jonkinlainen läntti. Vielä toki olen myös sitä mieltä etten mettääni myy..lähen saappaat jalassa.

Keskustelua halusin juurikin aloittaa siitä ajatuksesta, että onko muilla mielipiteitä/ajatuksia maailman tulevasta suunnasta. Kuten aloituksessa kirjoitin maatalous on jo ajettu isolleen, sote takkuaa ja taksijärjestelmä on ajettu allikkoon, onko metsätalous seuraavana. Kustannustehokkuutta hakevat varmaan kivien ja kantojenkin avulla kirjaimellisesti, kun ei sitä hintoja tasoittavaa puuta enää venäjältä tule, alkaa kustannusten kurissa ja ennakoinnissa pito olla hankalaa.

No, paljon ajatuksia, kiitos jos jaksatte pähkinää pureskella.