Käyttäjän wanhajätkä kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,091 - 1,100 (kaikkiaan 1,268)
  • wanhajätkä

pihkatappi, minäpä hokasin ekana…heh

wanhajätkä

Jätkä, kiitos sulle että ehkä oon vielä oppinu jotakin. Mielipide saa ja pitääkin muutua keskustelun myötä. Asia voi olla niin tai näin. Kukapa meistä tietää. Varon ajattelemasta että minä olisin oikeassa. Keskustellaan. Jopa päivittäin asiat muuttuu, meistä riippumattomista syistä tai ihan mietiskelyn tuloksena asiaa kattoo toiselta kantilta.

wanhajätkä

Asiaa liipaten. Meidän mailla, en sano että minun koska omistamme vaimon kanssa maat puoliksi, on täällä lapissa sähkölinjoja toistakymmentä kilometriä. Nyt kaikki kairassa olevat linjat siirretään tien varteen. meilläkin 4,5 km. Turha potkia tutkainta vastaan. Sähköyhtiöt tekee mitä haluaa. Näin se on ja olkoon yhteiskunnan huollon nimissä.

Aihe on kipeä. Jos meidän etelä-savon metsissä tuo tapahtus niin se leikkais prosentteja metsäalasta. Täällä se ei oo nii justiin. Johtoaluekorvaukset on niin mitättömät ja jos ne niputetaan vielä tiealueeseen ni ompa varsinaisa sosialisointia.

Me täällä rannoilla raukoilla maksetaan moottoriteistä ja taajamien tieverkosta. Täällä pienillä kylillä on naapurisopu katkolla että  saamme hoidettua tien että pääsemme kirkolle ja puuautokin kulkeen….voi vi**u

Kai se on pakko hyväksyä ja puristella vain munia…

wanhajätkä

Kisat onkin Karttulassa mutta kuitenkin oon ne lukkoonlyöny. Samalla maajoukkueleiri.

wanhajätkä

Anton p..kele, Vakooja, en enää ammu keskisytytteisiä. Piekkareissa meillä on niin hyvä tiimihenki.

wanhajätkä

Väärä laji… 1-2.7 Pienoiskivääri pistelajit. benchrest.fi

wanhajätkä

Jätkä, älä ole katkera, kehitys kehittyy…nykösen sanoin fitisiksti…vastustamattomasti…

wanhajätkä

Eipäs onnistukkaan, tarkistin kisakalenterin. 1-2 heinäkuuta pitää ampua SM-mestaruudesta  Keiteleellä. Ompa sääli….

wanhajätkä

Sori, olin taas tohelo enkä lukenut kutsua kunnolla. Varaan kyllä huoneen Koskenniemeltä josjakun asia varmistuu.

wanhajätkä

Toki voisin ajella Ristiinaankin mutta illallahan ne vasta parhaat röpinät alkaa. Missähän se porukka pääosin majottus, haluaisin olla siellä ja varata majoituksen ajoissa.

Esillä 10 vastausta, 1,091 - 1,100 (kaikkiaan 1,268)