Käyttäjän Visakallo kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 24,701 - 24,710 (kaikkiaan 24,762)
  • Visakallo

Huomasin, että minä olenkin yksi Antonin opetuslapsista, ainakin mitä tuohon asumispaikkaan tulee. Kylmin osa vuodesta kun tulee vietettyä subtroppisella vyöhykkeellä.

Visakallo

Iron Man voisi edes joskus ajatella niitäkin, joilta sudet ovat tappaneet koiria, lampaita tai muita kotieläimiä. Lisäksi lapsia on jouduttu pitämään sisällä ja kyyditsemään kouluun. On äärimmäisen typerää ja itsekästä vähätellä näitä monen suomalaisen arkielämässä tapahtuvia tosiasioita. Sivistynyt ihminen ottaa huomioon myös toiset ihmiset.

Visakallo

Voin Tanelin puolesta valaista sen verran, että ainakin Iron Man itse on aika puhdasoppinen Antonin opetuslapsi, sillä yhtään omaa ajatusta ei häneltä ole ainakaan tällä palstalla vielä näkynyt.

Visakallo

Taneli on luottamuksensa omalla toiminnallaan ansainnut. Suuriin salaisuuksiin ja niiden mahdollisiin paljastumisiin tuskin meistä kukaan uskookaan. Sen sijaan ajatusten vaihto porukassa tuo usein monipuolisuutta helposti ahtaiksi käyviin omiin riitinkeihin.

Visakallo

Suurimman uhkan suomalaiselle metsätaloudelle aiheuttavat suomalaiset itse. Oli suorastaan irvokasta seurata suomalaisvaltuuskunnan toimintaa taannoisessa Durbanin ympäristökokouksessa. Metsätalouden edustajia ei oltu edes kutsuttu mukaan. Se kertoo hyvin paljon siitä, missä meillä mennään.

Visakallo

Osuu nuorenparin häät samalle viikonlopulle, joten Pudasjärvi jää nyt väliin. Olisi mukava kuitenkin kuulla vaikkapa Tanelilta jonkinlaista yhteenvetoa metsäisistä keskusteluista.

Visakallo

Tilallani ei ole maataloutta.

Visakallo

Talvivaarapuheita koskevan tutkimuspyynnön ovat tehneet kolme kaivosyhtiön osakkeenomistajaa. Niinistö ei ole heidän mielestään käsitellyt eri teollisuuden aloja totuudenmukaisesti ja tasapuolisesti.

Visakallo

Milloinkohan pärähtää käyntiin ensimmäinen biokaasulla toimiva moottorisaha? Päästäisiin metsuriperheessä ns. suljettuun energiasysteemiin!

Visakallo

Kaikki ihmiasumusten lähellä liikkuvat ja ihmisiin tottuneet sudet on syytä ampua. Suomi on tässä asiassa jälkijunassa, sillä muissa näin menetellään.

Esillä 10 vastausta, 24,701 - 24,710 (kaikkiaan 24,762)