Käyttäjän Visakallo kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 24,641 - 24,650 (kaikkiaan 24,762)
  • Visakallo

Nyt on kyllä Rautamies vetänyt yliannoksen mömmöjä.

Visakallo

Rautamies on ihan itse aiheuttanut omat ongelmansa. On vaihtanut nimimerkkiäänkin jo muutaman kerran, mutta jutut ovat pysyneet samoina.

Visakallo

Kaikkein tärkeitä uudessa järjestelmässä on metsänhoitoyhdistysten oikeus tehdä puukauppaa ja harjoittaa kiinteistönvälitystä. Siten saadaan tulopohja parhaiten turvattua.

Visakallo

Rautamies tuntuu olevan melkoisen herkkähipiäistä sorttia. Itse lohkoo muista mitä vain, muutta ei tunnu sietävän lainkaan, jos joku hieman antaa takaisin.

Visakallo

Saako nyt hirvet ruokailla rauhassa Aukustin mailla?

Visakallo

Matkalla Maames 2013 näyttelyyn Tartoon kannattaa pysähtyä Pöltsamaalle tutustumaan Põltsamaa Põllumajanduskombinaatin, nykyisin Felixin erinomaiseen viinivalikoimaan ja monipuolisiin ruokajalosteisiin.

Visakallo

Valtion metsien hakkuut Pohjois-Suomessa vaikuttavat jo paniikinomaisilta, kun juuri- ja juuri minimiläpimitan täyttäviä männiköitä hakataan aukoksi. Uudessa metsälaissa ollaan valtion vaatimuksesta poistamassa minimiläpimitta kokonaan. Kehitys johtaa valtaviin avohakkuisiin, ja toisaalta täysin hakkaamattomien, vahojen yksityismetsien lisääntymiseen.

Visakallo

Maa- ja metsätalousministeriö on lisäämässä ja nopettamassa susien kaatolupien myöntämistä erityisesti poronhoitoalueella. Muuallakin maassa vahinkoa aiheuttavat sudet tullaan poistamaan nopeammin kuin tähän asti. Järkilinja on voittamassa, sillä susien aiheuttamien vahinkojen korvaukset on valtion säästötavoitteiden mukaisesti saatava alas.

Visakallo

Jos olen oikein ymmärtänyt, Rautamies on vetänyt lähinnä kehonrakennusmömmöjä. Onko näin?

Visakallo

Tuo dieselin tuleva roima hinnannousu tulee rassaamaan eniten kumipyöräkuljetuksia. Dieselpolttoaineesta on jo nyt pulaa maailmalla, ja kun laivatkin joutuvat rikkidirektiivin takia siirtymään dieselin käyttäjiksi, tulee aineen hinta nousemaan rajusti.

Esillä 10 vastausta, 24,641 - 24,650 (kaikkiaan 24,762)