Käyttäjän Visakallo kirjoittamat vastaukset
-
Jos puhutaan aidosta hyötyajoneuvosta, jossa tarvittaessa kulkisi 5 henkilöä, ja sivuutetaan joidenkin tuntema japanilaiskammo, niin Isuzu D-Max Double Cab 3500 4WD 2,5 MT LS voisi olla hinta-laatusuhteeltaan ihan järkiostos myös uutena.
Kun suuri osa Suomesta meidän omilla päätöksillämme autioitetaan, on hyvin todennäköistä, että myöhemmin myös menetämme sen osan maastamme.
Kaikista luonnonvaroista on tarvetta maailmalla, ja jos emme itse halua niitä hyödyntää, sen tekee joku muu.
Suomalaisessa päätöksenteossa on pitkään vaikuttanut ryhmä ihmisiä, jotka eivät toimi Suomen etujen mukaisesti.
Osa heistä toimii ulkopuolisessa ohjauksessa, ja osa on mukana hyväuskoista hölmöyttään.
Kun katsoo maamme historiaa, on sen kaikkina aikakausina ollut omat Suomen syöjänsä.
Toimintatavat ovat aikojen mukana muuttuneet, mutta päämäärät eivät.On olemassa vanha sanonta, että Suomen kansalla on sellaiset hallitsijat kuin kansa ansaitsee.
Maa on nyt lähes suoritustilassa.
Olisiko vihdoin uuden ajattelun aika?Yleensä noista entisistä pelloista, joista on kuorittu ruokamulta pois, on tullut hyviä metsämaita.
Vesitaloudesta on tietysti huolehdittava, kun maanpinta on laskenut mullan poistamisen myötä.
Tuo savi kyllä hieman mietityttää. Onko kuinka tiivistyvää sorttia?Ei se ketään haittaakkaan, mutta jatkuvan kasvatuksen markkinointi väärin perustein haittaa.
Kokematon metsänomistaja saattaa pilata metsänsä, vaikka näin ei olisi ollut tarkoitus.Samaa mieltä olen.
Alkaa muut vaihtoehdot olla meilläkin vähissä.
Virkamiehetkin puhuvat palkkojen alentamisesta siihen tyyliin, ettei se koskisi heitä itseään ollenkaan!
Eivät vieläkään näköjään ymmärrä missä tilanteessa nyt ollaan.Minulla tahtoo olla taipumus arkipäiväistää asioita.
On vain jotenkin sellainen tunne, että puolueen rahoituskanavat ovat ehtyneet, ja se aiheutti joukkopaon.Muutama miljardihan siinä Kreikan tapauksessa meidän suomalaistenkin rahaa palaa, eikä se vielä siihen lopu.
40 miljardia hävisi lopullisesti Suomen kansantaloudesta 2008 alkaneessa kriisissä.
Toivotaan, ettei nyt häviäisi ainakaan enempää.Timppa on kyllä ihan oikeassa.
Kasvaako sinun kuitusi Jesse sitten kymmenessä vuodessa päätehakkuuseen?