Käyttäjän vänkäri kirjoittamat vastaukset
-
Eihän se yksi tehdas, mutta kun niitä hyvässä lykyssä seisattuu kolme ja voi vielä Joensuussakin tökkiä… Ne on ne nuoret jotka renaa, meihin vanhoihin dinosauruksiin taida pystyä enää mitkään vaivat.
Eipä tule mottikisoihin tulemisesta mitään. Neljästä vuoron työntekijästä kaksi jonottaa leikkaukseen, joten eipä siinä sitten tarvi vapaita yritellä. Ehkäpä jo ensi vuonna…
Tuhkattuna hautaus perinteisen hautausmaan ulkopuolelle onnistuu helpommin mitä arkkuhautauksena. Tosin lähettyvillä on erään presidenttisuvun yksityishautausmaa, joten onnistuu sekin. Itse olen toivon mukaan päätyvä kallioiselle mäelle lähelle Puulaa. Männikkö siellä on itse harvennettu, joten menkööt ne sitten muistopuina.
Toisaalta joskus huonona päivänä olen sanonut että tuhat saa heittää pinnoituspuristimen väliin. Kun on kerran levyä pinnoittanut ja lajitellut, niin on kait sopivaa päästä vanerin matkassa betonivalun muotiksi maailmalle.
Naapurissa löytyy kaksi kuusta (järeää) nimellä Lempi ja Viljo. Talon entisten asujien mukaan nimettyjä. Oman rantasaunan edessä on niinikään kaksi kuusta, joita en ole kaatanut. Ne olen uhannut ristiä omien isovanhempien mukaan.
Kaikki mitkä pitää pahaa ääntä ja joissa on liikkuvia osia kiinnostaa aina. Toivottavasti osuu vapaitten kohdalle.
Ei taida pakuritee olla prässimiehen kesäjuoma jos se kerran aineenvaihduntaa vielä lisää vauhdittaa (12 tuntia liitoa huonossa saunassa…). Mut mitäs jos sitä sekottaiskin vissyveteen? Pitääpähän testata kun nyt ensin löytää pakurimöykyn jostain.
En. E-kirja on miun mielestäni vähän kuin pyhäinhäväistystä. Kirjat kirjoina ja taskuelektroniikalla leikkiminen sitten erikseen. Ja siksi toisekseen divareissa on huomattavasti kivempi seikkailla mitä lukulaitehyllyjen välissä.
Se on kesä nyt, sillä pääskysestä ei päivääkään.
Naava alkoi lisääntymään 90-luvulla kun lyijytön bensa alkoi yleistymään autoissa. Liekkö sitten syy siinä vai ei. Sitä ennen siihen ei törmännyt kuin muutamassa puussa.
Eikös niitä piuhasahoja ollut joskus historian hämärässä. Ei tainneet olla oikein käytännöllisyyden huippua. Akkusahoissa varmaan akut kestäisivät ikänsä puolesta, niissä vain tahtoo teho hyytyä vanhemmiten. Akkukäyttöisissä pakkakoneissa samat akut ovat myllänneet kymmenen vuotta mutta niitä saa olla työkseen latailemassa. Virrat kestävät justjust parin kolmen vanteen jonkinlaiseen kiristykseen. Viimeisen hätävaran vehkeiksi ne ovat sitten jääneetkin. Sahoissa akku todennäköisesti hyytyisi tietysti siinä kriittisimmässä vaiheessa. Uudet akut on sitten taas hinnoiteltu usein niin, että melkein halvemmaksi tulee ostaa uusi kone.