Käyttäjän ukkeli 77 kirjoittamat vastaukset

Esillä 2 vastausta, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • ukkeli 77

    Mukava todeta kun suurimmalla osalla on jo sellainen asenne että rakennetaan automiesten mieleisiä kääntöpaikkoja. Se ei monesti ole kiinni kun pikku jutuista. Kaivuri kuskin tietämättömyys juuri tiettää automiehille lisä työtä kun kasataan kannot ja kivet jus sinne minne pitäs keulaa kierrätellä tai sitten jätetään joku kanto/kivi haitoiksi yms. Kääntöpaikojen lähettyville kannattaa myös tasata paikkoja metsäkonemiesten autoille/kalustolle. T-kääntöpaikkakin ihan hyvä jos se on riittävän tilava ja tasa maalla. Jos sen on todella tilava siellä voi varastoida puutakin. Ahtaassa kääntö ympyrässä ei pitäs puuta varastoida missään tapauksessa.Autojen hytilliset nosturit ei sovi pyörimään kuormanteon aikana jos auto on mutkalla lenkissä.

    ukkeli 77

    Tuon 15 metriä halkaisia minimi suosituksen saa unohtaa heti alkuunsa.Sen pitää olla 25 metria ja yli. Ja kun renkaan jäljet erkanee silmukan alussa,siitä silmukan pohjaan vähintään 35 metriä. Ja ei rotkoa kaiveta silmukan keskelle. Silloin siellä kääntyy myös osa kuormalla ja tuiskuaamuna kun ei ole vielä linkomies kerenny auraamaan….

Esillä 2 vastausta, 1 - 2 (kaikkiaan 2)