Käyttäjän trimmeri kirjoittamat vastaukset
-
Suomen kanssa ei onnistu ollenkaan Ukrainatyyppinen ”ammuskelu” . Muutekin ihmetyttää nuo ikuiset räiskinnät ympäri maailmaa, kun valmista ei tule. Kyllä esim. veli venäläinenkin sen tietää, että tänne pitää lähteä sitten tosissaan. Vuorokauden varotusaika hävittäjille on sama kuin niitä hävittäjiä ei olisikaan, nykypäivänä.
trimmeri 26.1.2019, 21:11Vai että 100 konetta natolta vuorokauden varotusajalla. Onkos tolopainen armeijaa käyny? Ajattelin vain, kun puheet on kuin piiperoilla
trimmeri 24.1.2019, 22:18Tuli mieleen, että näistä sienistä ja niiden tärkeydestä puille/metsälle opetettiin jo ala-asteella. Käytiin kansalaistaidon tunneilla (vai mitä ne oli) sienestämässä ja kieltämättä tosi hyvä opettaja kävi näitä asioita läpi. Keittäjä teki sitten sieniruokia meille.
trimmeri 23.12.2018, 12:58Nokian kaato Ollila, kun torppas jo valmiin kosketusnäytöllisen luurin. Siis yksi näistä kahdenkäden sormien määrän verran suomen yritysjohdoissa pyörineistä/pyörivistä ”huippujohtajista”. Nämä johtajat sitten kuulemma ovat elin tärkeitä ja pidettävä hinnalla millä hyvänsä täällä. Jollei pidetä, niin sitten oikein aivovuodosta puhutaan. Nokian loppuaikoina, kun jenkeistä tuli sitten rauta ja softa, niin Salossa pyöriteltiin päätä, koska niin monta vuotta tuli takapakkia. Nokialla oli symbian aikana 4g valmiina yms. Mutta kaikki torpattiin, koska jenkkitekniikka oli niin vanhaa
trimmeri 22.12.2018, 14:05Joo, muijan pikkuturbossa on tommonen systeemi. Voi hälyttää napilla tai sitten jos ajaa päin ja turvatyyny tössähtää tai jotain, niin tekee hälytyksen automaagisesti. Kotona voi tietokoneella tai sitten kännyllä pälyillä, että missä auto menee, availla ovia yms. Järjestelmä on kuitenkin pois kytkettävissä muuten paitsi riittävän kovassa kolaritilanteessa ilmoittaa sijainnin ja tekee hälyn. Ei ole siis uusi keksintö pikkuautossakaan. Jatkuva gps valvonta ja reaaliaikainen raportointi vaikka verottajalle on kuitenkin eri juttu.
trimmeri 22.12.2018, 12:51Kun tuo autoilu on yksi valtion tulonlähteistä ja sisältää myös ylellisyysveroa, niin on aivan selvää ja tasapuolista, että patteriautojen liikkumista verotetaan myös. Hiukan on meinannu naurattaa nämä hömppälööppien autotestit, joissa on arvosteltu mm latausmaksuja ja sitten neuvottu kauppoja yms, missä ”ilmainen” lataus. Oi näitä aikoja.
Mitään isoveli-valvoo gps järjestelmiä ei tarvita, vaan juurikin latauksen tuntimittarit töpseliautohin (onkohan vakiona!) ja siittä verotus.
trimmeri 1.12.2018, 00:14En tiiä, mutta nykyautot on tosi halvalla tehtyjä. Taka-akselit pakkaa olemaan yllättävän isohkoissakin perheautoissa puolijäykkiä, nokkapellit pysyy tikulla ylhäällä ja verhoilua karsittu sieltä täältä. Ajo-ominaisuuksien puutteet korjataan innokkailla vakautusjärjestelmillä, jotta nyt sentään normiolosuhteissa jotenkin tiellä pysyisi. Sillä kojetauluun lyödyllä tabletilla korvataan sitten järkevät käyttökytkimet. Ja kruunaukseksi moottoriääniä kajareista, voi jeesus.
trimmeri 24.11.2018, 10:54Miksi tosiaan tehdä liian vaikeaksi? 98 + kunnon öljy tai sitten pienkonepensa + kunnon öljy. Tekee vain valinnan. Se laatikosta otettu uusi saha on kumminkin sisäänajon jälkeen säädettävä. M-tronikin ja autotunen yksi tehtävistä on poistaa tuo manuaalinen säätäminen sisäänajon jälkeen. Tosin ilmahuuhtelut on vähän konstikkaita ruuveista säätääkin
trimmeri 19.11.2018, 21:35Eli kun saha on kunnolla lämmennyt? Entäs jos terä alhaalla ”näpäyttää” kaasua sillai että kytkin kerkiää nappaamaan kiine. Jääkö käyntiin? Jos nyt kovasti pelottaa laihana käyminen, niin L suutinta uskaltaa arinkin. Semmosen varttikierroksen nyt ensin laihemmalle ja tyhjäkäynti aika liki kytkimen kiinniottoa. Mitään säätöjä on ihan turha tehdä, ellei kone ole kunnolla kuuma.
trimmeri 19.11.2018, 18:49Tuotatuota, raati varmaan tyrmää ja *ittuilut päälle, mutta viittaa liian rikkaaseen säätöön ja molemmat suuttimet. Tyhjäkäynti myös helposti liian alhainen. Toinen mikä tekee, nii on löysä tulppa. Uskomattomia ovat ilmahuuhtelumoottorien tiet.