Käyttäjän Tolopainen kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 311 - 320 (kaikkiaan 22,269)
  • Tolopainen Tolopainen

    Mistä moinen kuvitelma, että kasko ei korvaisi kolarissa vaurioitunutta akkua.

    Tolopainen Tolopainen

    Se on meillä sellainen perinne, että ajetaan uusilla autoilla ja perinnöt menee erikseen.

    Tolopainen Tolopainen

    Jos ajaa sähköautolla seuraavat 10v miten tuo arvonalennus vaikuttaa käyttö kuluihin. Autoja saa myös leasingilla, ei niihin omaa pääomaa ole pakko käyttää.

    Tolopainen Tolopainen

    Sähköautossa pääoma säilyy paremmin kuin Omhex osakkeissa, ja sillä voi lisäksi liikkua paikalliseen Prisman edullisille ostoksille, ansaitsemaan bonuksia.

    Tolopainen Tolopainen

    Jos tarjolla on lähes ilmainen liikkuminen tai tuhansia euroja vuodessa maksava bensrosvolla ajo, mikä tuossa nyt on niin vaikeaa ymmärtää.

    Tolopainen Tolopainen

    Parempi ostaa jotain konkreettista kuin sellaista, joka haihtuu savuna ilmaan ja vain kolmannes menee hyötykäyttöön.

    Tolopainen Tolopainen

    Jos tässä maassa on varaa kerätä kirkolle rahaa vuodessa yli miljardi. Luulisi sitä riittävän myös varavoimaan ja häiriöttömän sähköverkon rakentamiseen.

    Sähköautoista alkaa vapautua yhä enemmän käytettyjä akkuja, joista voidaan kunnostaa edullisia kotiakkuja. Jos akku autoon pitää vaihtaa pienen lommon takia, se on vielä täysin käyttökelpoinen kotiakuksi.

    Tolopainen Tolopainen

    Kun Suomessa on paljon korkeampi sähkön hinta, Ruotsiin pitää maksaa siitä hyvitysmaksua, kun sieltä tuodaan halvempaa sähköä tänne ns.pullonkaulamaksua. Olemmeko hölmölässä vai Suomessa.

    Tolopainen Tolopainen

    Luulisi nuo pienemmät ajokulut kiinnostavan, hiukan eri asia jos auton polttoaineeseen menee vuodessa saman verran rahaa kuin joltakin yhtenä viikonloppuna. Jää perillisillekin jotakin. Mutta jos haluaa bensaan ja dieseliin rahojaan haaskata sille ei tietenkään mitään voi.

    Tolopainen Tolopainen

    Sähköautojen markkina on vielä niin pieni, että vaikka kaikki Euroopassa myytävät sähköautot olisivat volkkareita se joutuu vähentämään kymmeniä tuhansia työntekijöitä kuten kaikki muutkin polttomoottoriautoja valmistavat yhtiöt. Sähköautossa on paljon vähemmän osia ja työntekijöitä tarvitaan tulevaisuudessa huomattavasti vähemmän. Sähköautoista tulee halvempia kuin polttomoottoriautot jo muutamassa vuodessa. Kiinassa sähköauton akut maksavat jo alle sata taalaa kWh.

Esillä 10 vastausta, 311 - 320 (kaikkiaan 22,269)