Käyttäjän Tolopainen kirjoittamat vastaukset
-
Jos nelivetoautossa ei ole tasauspyörästön lukkoja, eipä se ole paljonkaan kaksvetosta parempi ei sillä likkaalla alustalla mihinkään pääse, kun yksi pyörä alkaa jauhaa tyhjää se on siinä.
Jessen kannattaa katsoa youtubesta, miten pienellä rellulla ajetaan nokkakolari vanhemman volvon keulaan. Tulokset saattavat johtaa tietojen uudelleen päivittämiseen vanhojen volvojen turvallisuudesta. Eivät ole nimittäin lähelläkään uusien autojen tasoa.
Sehän on aivan sama minkäkokoisilla koneilla ensiharvennus tehdään. Isommalla koneella on pidempi ulottuvuus eikä 4m tienleveys vie kasvutilaa, kun puuväli hakkuun jälkeen on yli 3,5m. Pääasia on että maa on jäässä ja reilusti lunta niin ei tule juuristovaurioita.
Jaa, kun tukien viivästymisen syy on yhtiöiden hakemat korvaukset. Eli eivät mene omiin metsiin. He haluavat tuon kolmen vuoden pelivaran toteutukseen, kun se poistetaan alkaa hakemukset vähetä.
Tuon kokoisella koneella bensa autoja saa lähes ilmaiseksi, ei ole pahemmin kysyntää bensarosvoille, vai mikä on kiinnostuksen syy moisiin kuin halpa hinta käytettynä.
Kemera tukirahat menevät aivan vääriin kohteisiin suuryhtiöille ja yhteismetsille. On se aika erikoista että varakkaiden yhtiöiden ja yhteisöjen metsiä hoidetaan valtion varoilla ja leikataan sairaiden köyhien lääkekorvauksista.
Teollisuuden puun ostojen ennustetaan vähenevän 15 miljm3 vuoteen 2020 .Äänekosken tehdas pienentää lukua muutamalla miljoonalla kuutiota. Mutta väheneminen on tosiasia, kun paperin käyttö vähenee ja teollisuus supistaa eikä seĺlupuolelle tule vastaavia lisäyksiä.
En viitsi ajaa autoa kuulosuojaimet päässä, ei yhtään kiinnosta nämä volkkari kutoskone pakut. Samaa kakkaa eri paketissa.
Harja vallassa tuskin on tietoa, että on tullut ajetua hihnakoneella vuosikausia ja öljynkulutusta ei huomaa, jos ei katso mittatikkua. Googlesta löytyy tietoa volkkarin jakohihnaongelmista esim. Oulun seudulla, jos osaa käyttää tietokonetta.
.
Kannattaa ostaa bemari tai mese. Jos ei ole tarvetta ajella talvella, niistä hajoaa koneet pakkasella, kun kampikammion huohotusputki jäätyy. Tiedän jo yhden bemarin, jolle kävi näin ensimmäisillä pakkasilla tänä talvena oli bensakoneella. Itäautoille ei vastaavaa tapahdu ja koneet on tehty hiukan tarkemmilla toleransseilla kuin noissa arvoautoissa. Volkkari on vikapesä, ei ole koskaan osannut tehdä konetta, joka ei söisi öljyä. Ei sellainen moottori voi läpäistä nykyisiä päästötestejä. Lisäksi katkeileva jakohihna. Moottoriremontti maksaa tuhansia euroja, kun hihna katkeaa, en ottaisi moista riskiä kun ei ole pakko.
Kun tekee hakemuksen metsään. fi kautta eipä siinä voi epäonnistua, kun laittaa rastin ruutuun ei muuta tarvita. Kun järjestelmässä oli käyttökatkos näytti taas kuviotiedot muuttuneen, en ole jaksanut vielä kaikkia kuvioita käydä läpi, kun niitä on korjattu niin monta kertaa ja aina joku muutos hiipii tietoihin. Alkaa hiukan usko mennä tuhon järjestelmään, ei siellä nyt isoa viirhettä kuitenkaan ole.