Käyttäjän Tolopainen kirjoittamat vastaukset
-
Kyse ei ole takuusta, vaan virhevastuusta, jota takuun loppuminen ei päätä, Kiioissa ei voi edes olla tuollaista vikaa kuin Pököissä. Minulla ei ole ollut koskaan sellaista autoa, jossa nokka-akselia pyörittäisi hihna, ketju oli jo 60- luvulla Volvossa.
Kaikenlaista öljykylpyhihnaa sitä ostellaan vapaaehtoisesti. Monarkeissa noita oli jo 60-luvulla, ne oli kyllä muovisia hammashihnoja. Eivät liuenneet öljyyn, kuten pökön kumihihnat. Ei tuo hihnan vaihto ilmainen ole kuten Jesse väittää, sehän on hankala tehdä. Nykyautojen ahtaissa moottoritiloissa.
Pökön piti vaihtua aika nopeasti, mutta kun niiden v@ihtoarvo meni negatiiviseksi, siitä tulikin pitoauto.
Neuvostoliitto ei ollut menestystarina, se oli surkea epäonnistuminen. Sen Putler sivuuttaa yhdessä trolliensa kanssa. Mutta heille tuleekin tuho, kansan käsi on kärttyisä.
Ei kelpaa bensa, sähköä pitää olla.
Oliko autokorjaamon omistaja Pärnänen.
Hiukan samanlainen ongelma on ollut Opelin sähköautoissa, sisäinen laturi kestää pari vuotta ja pitää vaihtaa pistokkeesta alkaen kokonaan, hinta n.4k€. Vikaa ei edes tiedetä mistä johtuu.
Harraste autojen tulevaisuus näyttää heikolta. Kukapa keräilisi nurkkiinsa vanhoja sähköautoja. Jesse Haapalat on harvassa, jotka osaavat sähkökiesejä korjata ja sekin maksaa tuhansia.
Trumpin miljardöörikerho sai eilen kylmän suihkun kiinalaiselta Deepsink yhtiöltä. Tapahtui historian suurin yhden päivän kurssilasku, kun NVIDIA:n arvo laski 600mrd taalaa. Ei ole mikään ihme, että pelkäävät kiinalaisia. Heidän teknologiansa on paljon halvempaa kuin jenkkien eikä laadussa ole moittimista esim. älypuhelimet.
Kukapa ostaisi yli 10v vanhan sähköauton. Se tulee olemaan hyvä kysymys tulevaisuudessa. Saattaa tulla paljon auton omistajia, joilla on vanha auto, mutta sitä ei kannata korjata. Yli 10v vanhoihin Tesloihin on yleensä vaihdettu akku ja moottori takuuna.
Hiukan yli 100€/ha jää omaosuus eiköhän ne taimikon hoidon metkoilla tule kuitatuksi.En ole ajatellut omia eläkevaroja metsiin levittää. Ne pitää tuottaa paremmin.
Onneksi ei tarvitse seisoskella tehtaan portilla vahtimassa liittopomojen etuja, vaan voi keskittyä tärkeämppiin asioihin. Eikö työläisillä todellakaan ole tärkeämpää tekemistä näinä aikoina kuin alkaa lakkoilla ja ketä vastaan. Missä ne omistajat muka ovat joita vastaan lakkoilevat. Suomessa yhtiöiden suurimpia omistajia ovat työeläkeyhtiöt, lakkoilevat itseään vastaan joka suhteessa. Nykyisellä veroasteella ei kannata lakkoilla.
Sääliksi käy Teslan omistajia, autosta on tulossa sylkikuppi. Eikä ole mikään häävi talviauto.