Käyttäjän Tolopainen kirjoittamat vastaukset
-
Tuollaisen ikämiehen ei kannata enää paljon pyöräillä, kun niska ei käänny takaa tuleva liikenne jää vasemmalle käännettäessä seuraamatta. Monen matka on päättynyt vaikeaan vammautumiseen kolarissa pyöräreisussa.
Auto tohtorit lyöneet päänsä yhteen. Kyseessä lienee piilevä vika. Koittakaas pojat rassata dieselinne kuntoon, savuttavat jo pahasti.
Eihän se Kian vika ole, jos Jessen mökki on niin syrjässä, että ei sinne navigaattorilla löydä. Sehän on sama ongelma monella muullakin, jos kysytään mökin osoitetta, se jää monelta omistajalta sanomatta. Kun se ei ole tiedossa, eikä kunta ole antanut tarkkoja osoitetietoja karttoihin, kun niihin ei mitään postiakaan tule.
Sekään ei ole auton vika, jos ajaa mäennyppylälle väärää puolta, sehän on alkeellinen ajovirhe ja johtanut moneen nokkakolariin.
Vaikka Jesse huollattaisi Pökön kerran kuukaudessa en sitä ostaisi. Ei se tyyppivikainen kone siitä parane.
GLA elää mielikuvitus maailmassa ei merkki huollossa jarruja huolleta. Nesteet voidaan vaihtaa, mutta ne voi vaihtaa itsekin. Ilmastointikompuraan on myös helppo lisätä nestettä. Raitisilma suodattimen vaihto on maailman yksinkertaisin huoltotoimenpide.
Miksi vanha auto pitäisi jarrujen takia huoltoon viedä. Autodocista saa osia 10%:sitä mitä ne Suomessa maksaa. Palojen ja satulan vaihto on varttitunnin hommia.
Hyvinvointialueet on ajettava alas. Ei voida ajatella, että moista molokinkitaa olisi mahdollista ruokkia verovaroin. Niitä rahastetaan kaikista mahdollisista suunnista, kun rahan käytöstä ei vastaa kunnat eikä valtio. Kunnat moninkertaistivat kiinteistöjen sä vuokrat niille. Yksityiset lääkäriasemat vetävät satojen miljoonien ylimääräiset palkkiot. Poliitikkojen kokous palkkioihin uppoaa 20 milj€ vuodessa. Johtajien palkat ja työehdot ovat täysin käsittämättömiä.
Laki muuttui vasta 2017 loppuvuodesta, että moottorin vikavalo johtaa hylkyyn.
Jessellä oli ongelmallinen vaihtoauto ja taas on. En oikein ymmärrä, että joku ostaa pikkukiesin, jota pitää huoltaa 12kk välein. Markkinoilla on myös autoja joissa huoltoväli on 24kk.
Se on aina ilo auttaa muita ansaitsemisessa. Itsellekin nasahti pieni pikavoitto ei mikään iso vuoden sähkölaskut saa hoidettua lähes. Loppuvuodesta tuloutuu pidemmän ajan sijoitus ei mikään kehuttava sekään, pienet panokset pienet voitot. Mutta parempi tonni käteen kuin känni toteen.
Puun taistelija näyttääkin olevan huumorimiehii.
Näillä keleillä on sopiva aika alkaa tehdä alv ilmoitusta ja samalla laittaa ajopäiväkirja ajantasalle. Tuulenkaadot pitää hoitaa kevään aikana polttopuuksi pari on liki edullisella paikalla. Jos etäällä tiestä on muita, ne saa jäädä lahopuuksi, sehän se on tärkeintä, että jäis mahdollisimman paljon puuta pois teollisuuden rattaista. Sillä Suomi nousee, lahopuulla ja kuoriaisilla.