Käyttäjän Tikkula kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 271 - 280 (kaikkiaan 309)
  • Tikkula

    ” Jesse kirjoittaa paljon ,ja asiaakin”

    Tikkula

    Vuoden vaihteessa tehty kauppa. Kut 67 kuk 35. Harrastus mielessä 2 harvennusta. Nyt tullu lunta sen verran että kuusikossakin 30cm. Ja puut luokillaan lumen painosta. Suunnattua kaatoa ei voi tehdä ,vaan menee sinne mihin latvus kallellaan. Ois kyllä suojan paikka. Ajeltu ajouria auki jäätymään ja vähän sahailtu. Ei kyllä näillä kulmilla kuulu muilta sahan ääntä.

    Tikkula

    Kiitti, husku 550xp, taitaa siirtyä harkinta tilhiin

    Tikkula

    Eli onko luetellut sahat miten paljon tehonkaampia kuin 200? Painavampia ainaskin 241 ja 543 on, mut oisha niisä sähkökahvat. Jotka 550 on ,mut se vähän painava kanniskella taas kuin edellä mainitut. Ja miten 241 ja 543 teillä kestäneet?

    Tikkula

    Lukekaappa TM 23/18 lehti. Juttu autojen hiilijalanjäljestä. Keskimääräisessä ajossa sähköauton hiilijalanjälki on ekat 5.5 vuotta suurempi kuin vastaavan bensamoottorisen? Kauanko akut kestää,6vuotta ? Tuntuu että ekoteko on ostaa vanha disel rotisko.

    Tikkula

    Eikö jessellä ollu n.100ha mettää? 100m3/ha josta kiireellisesti hakattavaa 20m3/ha. Jää n.80m3/ha. Eteläsuomessa? Vielä muutama vuosikymmen sitte metät ois ollu hakkuukiellossa.

    Tikkula

    Eli aukon ku istutat kasvu nousee 100%?

    Tikkula

    Käytännössä: jos motokuski hakkaa harvennuksella koko ajan ajouran yli, tulee tulee varmaa 75% oksista ja latvuksista ajouralle. Husku mies ei kyl pysty samaan, vai onko Jätkä eri mieltä?

    Tikkula

    Ja kuusikon harvennuksessa se joka paremmin saa oksamassan ajouralle on motokuski, jos viitsii. Sahamies tuskin jaksaa kantaa kaikkia .Sahamiehellä kyllä työn laatu sit toista luokkaa

    Tikkula

    Taitaa kärryssä olla sampon(?) Black bruins moottorit ja tr voimanotto akselilla hydepumppu. Esiohjatut kahvat tais olla kopissa

Esillä 10 vastausta, 271 - 280 (kaikkiaan 309)