Käyttäjän rööri roope kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,371 - 1,380 (kaikkiaan 1,414)
  • rööri roope

Kun neuvostoliitto hajosi ootettiin suomeen ryntäystä sieltä.Arviot että leningraadistakin tulisi tänne 5 miljoonaa paremman leivän perässä.
    Suunnitelmatkin tehtiin sitä varten jos tää kansainvallus holtittomana tapahtuu.
    Jokainen suomipoika ois saanu oman kotiryssän.

Ei oo vielä tapahtunu et taitaa niillä leipä riittää.

rööri roope

Yhteiskunnan elättijä on kaurataskutkin.Aika monella ulosottaja olis lähiajan vierailija jos tuet loppuis.
    Lommoo sais pittää ilman rajoituksia.

rööri roope

Täällä idässä kun tulee käytyy tankkaamassa venäjällä passi tarkastetaan 5 kertaa suuntaansa.Eli yhteensä 10 tarkastusta.

Auto aina tullen mennen.

Ruotsin suunnasta tullu pitkän aikaa henkilöitä suomeen joilla ei mitään papereita.Pikkasen nurinkurinen tilanne.

Virosta ei tuu pakolaisia kun ne ei ota itsekkään niitä.Yrittivät johonkin kylään niitä sijoittaa motskarijengit ajoi ne pois kuten Lieksassa 1950:ntä luvulla kävi mustalaisille.Lieksassa ei oo vieläkään mustalaisia.

On siellä putinillakin pakolaisia noista entisistä alusmaista ja syyrialaisia.Jotkut on luikkineet suomeen metsiä myöten mut ei raja-asemien kautta russia ei laske paperittomia vaan ottaa ne säilöön.Rakas ruotsi tunkee ne tänne.

rööri roope

Onkos jeesin kauppa auki huomenna?Vai meetkö punalipun kantajaksi hesaan.

rööri roope

Tiedän minä noista sossuista jotain.Isä oli vanaatikko eikä muuta linjaa nähnyt.Eli yli 92v.Viime ressan vaaleissa hänellä oli ongelma äänestääkö homoa vai porvaria.hän sanoi on vaikea äänetää ketä äänestää.
    En muuten tiedä ketä äänesti.

Hänen suosikki oli lipponen joka joutui itse sinne orsille.Ukko sanoi mulle ainoa kunnon pressa on lipponen.Sanoin isälle juna meni jo aikoja sitten.

Siks olen aatteeltani muuta kun näin tään hupuloinnin sossu/keskusta
    1960-2000.Ei isäni hyväksyny minun yritystoimintaa vaan ois pitäny olla kommari.
    Urheilukin ois pitäny tapahtuu tään lakkautetun tullin kautta.

rööri roope

Ei suomen talous korjaannu näillä laittomilla lakoilla.Eihän vielä oo mitään päätöksiä tehty.Eduskunta päättää mitä tapahtuu.
    Akt:n pitäis alkaa miettii sellaista esim täällä idässä on joillakin yrittäjillä 100%:.n miehitys venäjältä eli monta kymmentä kuskia.

Samoin vironpojat kuskaa etelässä ja kaakossa.

Onneksi itsellä ei ole palkkametsureita hommissa tällä hetkellä.

Demari ja kommaripomot juna meni jo.Jäittekö kyydistä kuten lipponen.

rööri roope

Kuitennii ne ensi perjantain perslinnun metsästäjät kuuluu sarjaan luuserit eli laittomat lakkoilijat.
    kannattais lahdata niitä hirviä ennakkoon

rööri roope

Muistan eräästä leimikosta jossa oli manuaalihakkuu eli mitat puun kyljessä.Mittauksessa kiteen asemalla yksi tyvi uupui.Soittivat tekijälle missä on.Oli laho.
    Kyllä ne seuraa ainakin umppi.

rööri roope

Töissä suurenmalla sydänmellä.Ei suomi selvii tällä kommunisti rinteen aatteilla.
    Rinne on jo sillä orsilla.

rööri roope

Ei oo töissä nuorukaiset.Se loppu jo viikkoa aikaisemmin.Onneksi isoveli selvisi toistaiseksi.Tsemppiä perheille.

Tapahtui lopullisesti kirkkotiellä Tohmajärvellä.

Nii se menee elämä äkkiään.

Ei syytellä ketään elkäämme aloita suomen nousu.

Perkele miks nuoret joutuu lähtee?myö vanhemat joutas ensin.

Esillä 10 vastausta, 1,371 - 1,380 (kaikkiaan 1,414)