Käyttäjän rööri roope kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,371 - 1,380 (kaikkiaan 1,419)
  • rööri roope

Mennään vaan myyntilakkoon.Russiasta tulee puuta rataa pitkin ja kumipyörillä.Hinta pitkässä juoksussa on halvempi kuin kotimaan kököset.
    Kun tuodaan puuta ulkoa kotimaan työpaikat vähenevät.
    AKT on kohta ilman alaisia kun ei ole töitä kun venäjän ,latvian liettuan ja viron pojat hoitavat ko työt.
    Taitaa akt:n jätkille käydä ahoset.

rööri roope

Näillä syöpäläisillä on vähän samanlainen aate.Eli mikä on minun on ainoastaan minun.Mikä on sinun on myös minun.
    Hyvää sunnuntaipäivää kaikille.

rööri roope

Vastustan koska olisin pelkästään maksaja.Työtä vieruksiville ei pidä palkkaa kotiin maksaa.
    Sossut,kommarit ja vihreät on suomen syöpäläisporukkaa.

rööri roope

Miksi tää leimikon omistaja ei ollu tieosakkaana vai oliko vapaamatkustaja vaikka oli tilukset.

Varmaan halvempi maksaa tuo kuutioon perustuva tiemaksu,mutta se varasto oliko se mahdollisesti hallituksen maalla eli leimikko ei kuitenkaan ollu tien varressa vaan jossakin etempänä.

Normaalia vuokraustoimintaa.

rööri roope

Taitaa varusmiehet joutuu telttamajoitukseen ja lakut kasarmeille?

rööri roope

Kun neuvostoliitto hajosi ootettiin suomeen ryntäystä sieltä.Arviot että leningraadistakin tulisi tänne 5 miljoonaa paremman leivän perässä.
    Suunnitelmatkin tehtiin sitä varten jos tää kansainvallus holtittomana tapahtuu.
    Jokainen suomipoika ois saanu oman kotiryssän.

Ei oo vielä tapahtunu et taitaa niillä leipä riittää.

rööri roope

Yhteiskunnan elättijä on kaurataskutkin.Aika monella ulosottaja olis lähiajan vierailija jos tuet loppuis.
    Lommoo sais pittää ilman rajoituksia.

rööri roope

Täällä idässä kun tulee käytyy tankkaamassa venäjällä passi tarkastetaan 5 kertaa suuntaansa.Eli yhteensä 10 tarkastusta.

Auto aina tullen mennen.

Ruotsin suunnasta tullu pitkän aikaa henkilöitä suomeen joilla ei mitään papereita.Pikkasen nurinkurinen tilanne.

Virosta ei tuu pakolaisia kun ne ei ota itsekkään niitä.Yrittivät johonkin kylään niitä sijoittaa motskarijengit ajoi ne pois kuten Lieksassa 1950:ntä luvulla kävi mustalaisille.Lieksassa ei oo vieläkään mustalaisia.

On siellä putinillakin pakolaisia noista entisistä alusmaista ja syyrialaisia.Jotkut on luikkineet suomeen metsiä myöten mut ei raja-asemien kautta russia ei laske paperittomia vaan ottaa ne säilöön.Rakas ruotsi tunkee ne tänne.

rööri roope

Onkos jeesin kauppa auki huomenna?Vai meetkö punalipun kantajaksi hesaan.

rööri roope

Tiedän minä noista sossuista jotain.Isä oli vanaatikko eikä muuta linjaa nähnyt.Eli yli 92v.Viime ressan vaaleissa hänellä oli ongelma äänestääkö homoa vai porvaria.hän sanoi on vaikea äänetää ketä äänestää.
    En muuten tiedä ketä äänesti.

Hänen suosikki oli lipponen joka joutui itse sinne orsille.Ukko sanoi mulle ainoa kunnon pressa on lipponen.Sanoin isälle juna meni jo aikoja sitten.

Siks olen aatteeltani muuta kun näin tään hupuloinnin sossu/keskusta
    1960-2000.Ei isäni hyväksyny minun yritystoimintaa vaan ois pitäny olla kommari.
    Urheilukin ois pitäny tapahtuu tään lakkautetun tullin kautta.

Esillä 10 vastausta, 1,371 - 1,380 (kaikkiaan 1,419)