Käyttäjän reservuaari-indeksi kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,061 - 1,070 (kaikkiaan 1,653)
  • reservuaari-indeksi

Maalaisliitto saa olla taas kuskin paikalla jälkiteinikipuilussaan säätävässa punikkikerhossa. Toisaalta, teki Kulummi niin tai näin niin maalis-huhtikuussa ML:n kannatus 6-8%. Ja hyvä niin.

Tero

reservuaari-indeksi

Voi olla.

Isommat sahat ei ole palaneet, eikä ne pienemmätkään. Niillä isoilla lienee tehostettu palvartiointi,,Onkohan siinä joku markkinatalous tms. kirosana,

yt Niko
    Luke

reservuaari-indeksi

No jos aikoo mainostoimistoon tai sivun taittoon ylipäätään töihin (maalaisliittto-eläkeläiset, uuninpankopojat ei usein), niin mäkki.

Se vaan on että 90% kaikista muista tehdään PC/Win -kombolla.

Martti
    aluesuunnittelija maakuntahallinnosta

reservuaari-indeksi

Puoli askia/pv menee jos raivurin kanssa olen liikkeellä. Jos (kun) poltinpuu-hommiin mennee niin koko aski ja lavallinen keskaria.

Martti
    Maalaisliitto, lestaadiolainen

reservuaari-indeksi

Otsikkoon. 20 vuotta klusteria seuranneena koko ajan on sahoilla mennyt huonosti. Tai erittäin huonosti.

yt Niko
    Luke

reservuaari-indeksi

Husse,

No sitä MHY:tä ei ole tarvittu pitkään aikaan mihinkään. En ainakaan minä. Kymmeniä puukauppoja omista puista tehneenä en voi ottaa riskiä noista ”korjuu-ym.suunnittelu” -kustannuksista.

Ei kai nyt hölmö tartte olla, vaikka puita myisikin.

Kerttu
    Turvekauppias Keravalta

reservuaari-indeksi

No sehän viesti lähti nimimerkiltä ajalkanen kuin Apollonkadulta konsanaan.

Valitettavasti sisältö vaan huuhaata.

Kerttu
    Turvekauppias Paltamolta

reservuaari-indeksi

Remie on keksinyt saman kuin minä vuosia sitten. Olen tuolla kaavalla toiminut tässä jonkin aikaa. Ilman kuittia olen myynyt niin brutto on niiku netto. Jonkin verran on mennyt konerikkoihin/-huoltoihin, mutta niissä liikutaan ykksöprosenteissa. Klapintekijäni palkkoihin menee ~35000€/v.

Kuukaudessa näppiin tulee nykyään 70€ x 100m3 x 20pv = 140 000€

3 kk vuodesta koneet ja tekijä huilaa, vuosiansiot ovat minulla teettäjänä olleet viime vuosina klapikaupalla 140 000 x 9kk = 1,26 milj.€. Olen ollut ihan kohtuu tyytyväinen. Sivutyönä olen tuota yhden työntekijän firmaani pyörittänyt, omat varsinaiset työt (ja ansiot) muualla.

♥ Kerttu

reservuaari-indeksi

Puukin kirjoituksen yhteen kohtaan vähän vastakkaista tekstiä alimpana. Tosin tuossa kerrotaan toipumisesta, ei houkuttelevuudesta.

Farmit-sivulla ei ainakaan nopeasti vilkaistuna löytynyt lähdettä, mistä tuo kohta on heille tempautunut.

yt Markus

Lähdelinkki

https://www.farmit.net/metsa/metsanlannoitus/ymparistoa-saastaen/ymparistovaikutuksia

Josta kopio:

Sieni- ja hyönteistuhojen epidemianomaista esiintymistä lannoitus ei kykene estämään, mutta ravinnetilaa korjaava lannoitus vähentää tuhojen voimakkuutta ja nopeuttaa toipumista. Kivennäismailla typpilannoitus on edistänyt mm. mäntypistiäis- ja surmakkatuhoista kärsivien puustojen toipumista.

reservuaari-indeksi

No ninhän se on! kannattaisko ny vähän miettiä mitä jargoat. Tätä keskusteluosiota nyt on kuitenkin 10 v. myyräinvaasioista ym. pyritty pitämän jollain tasolla asiassa. On totta, että hiipumaan päin tämä on, mutta kuitenkin. Ei ole minun asiani, mutta voisitko miettiä.

a) kuuluuko ajatuksesi millään tasolla metsäaiheisiin

b) kuuluuko ajatuksesi siihen viestiympäristöön, mihin vastaat

c) tuoko ajatus lisäarvoa vai onko se linkki jonnekin tai suoraan kopioitu teksti jostain

Jos tietoa haluat, niin sitä saat monesta muustakin chat-palstasta rupatteluseuraa. On kyllä  pieni sääli, että tämä palsta kuivuu. Mutta sitä ei korjata spämmäyksellä siitä mikä milloinkin sattuu mieleen juolahtamaan. näin usein käy, mutta ei se ihan news-etiketin kannalta ihan sopivaa ole.

♥ Kerttu.

Esillä 10 vastausta, 1,061 - 1,070 (kaikkiaan 1,653)