Käyttäjän Remie kirjoittamat vastaukset
-
Niin se on ainoa vaihtoehto, 20 vuotta on menty alamäkeen vauhdilla, toinen mokoma niin meidän maassamme on 100% väestöstä köyhyysrajan alapuolella. Nyt on velkaannuttu kovaa vauhtia vaikka valtion ja kuntien omaisuutta on myyty ja myydään kaiken aikaa. Kohta ei ole haja-asutusalueitakaan .Muistelkaa menneitä joskus. Lääkäriin pääsi heti. Hoitoa sai heti. Vanhukset hoidettiin . Lapsiperheistä kannettiin vastuuta. Lista on loputtoman pitkä. Nyt yhteiskunta tuijottaa EU: n suuntaan ja vapaa ja lomat tärkeysjärjestyksessä ensimmäisenä. Tehollinen työaika on olematon. Teiden hoito on lopetettu lähes kokonaan , ajelen asvalttitietä päivittäin , Reikiä paikkaamassa on 89 vuotias eläkeläinen vanhalla Eskortill joita valmistettiin 1974 vuonna . Nyt on tiet rekiä vieri vieressä , ukko on kai sairastunut ylirasitukseen . Ihmettelen suuresti missä umpiossa ihmiset asuvat kun ei nähdä ympärilleen.
Remie 27.10.2019, 09:21Visakallo on nimensä ansainnut. Häntä kanattaa koko kansan kuunella. Asia tule selkeästi ja ymmärrettävästi , yritetään me muutkin päästä samaan tasoiseen ajatteluun. Ei sotketa palstaa, tätä lukevat muutkin.
Remie 27.10.2019, 09:11Visakallo , oletko siis sitä mieltä , että yhtään suurta hanketta ei saisi suunnitella eikä edes haaveilla ennen kuin talousrakenne on saatu kestävälle pohjalle. Nythän pääkaupungin alitse ollaan kaavailemassa ohitus tunnelia, tunnin rata sinne ja tänne, jäämeri rata, ydinvoimaloita lisää. Onko kustannuslaskelma mielestäsi hyvän kauppatavan mukaista , kun kustannuket ovat moninkertaiset päätöksen tekoon annettujen kustannusten nähden. Kuten Länsimetro, Olkiluoto 3 Talvivaara. Kestääkö Suomen talous kaiken tämän suunnitellun kuormituksen. Monet hankkeet valtaavat metsämaata suunnattomat alueet alleen jossa ei kasva koskaan ainotakaan puuta. Radat ja niiden huolto tiet on jo merkittävä valtaava tekijä. Kuinka paljon tulee oheisvaltauksia tiestön pohjiksi kun kulku pirstoutneille alueille kuitenkin pitää järjestää. Kuinka paljon muuta jota ei äkkiseltään tule mieleen mutta on kuitenkin todellisuutta ja kuuluu realiteettiin.
Remie 27.10.2019, 08:539 vuotta sitten kaadatin lehtimetsän puhtaaksi. Moto laskutti yhteenä 250€ . Moto teki 5 tuntia työtä . Kuinkahan monta miestä pitäisi olla että 40 kuution lehtipuukasan saisi tehtyä samassa ajassa. Olivat vielä kasattu , oksat ja paperipuut eri kasoihin. Keräsin oksat valtavaan kasaan juontokouralla suoraan tien laitaan josta tehtiin haketta 160m3 .
Remie 27.10.2019, 00:03Yritäppä .Hirvikiväärillä josko aukeaisi, Satakunnan tykistörykmentistä pyydä apua 6patteri auttaa, ja ensimmäinen mittauspatteristo tekee laskelmat mikälaista kanuunahaupitsia tarvitaan.
Remie 26.10.2019, 23:47Katso pystyykö samaan kuin pylttipyssy. Laita 8mm pultti jossa 6,5mm naula ammu 10 pulttia riviin 8 ratakiskon välistä lävitse. tai edes FE 52 16mm levystä. Leuki sitten kun se on tehty. Silloin sinulla on pulttipyssy. Epäilen vahvasti että olet vielä räkänokka kakara joka luulee kaikenlaista. Ei aikuiset tuommoisia isottele ja vänkää selvää asiaa.
Remie 26.10.2019, 23:30Laita 10mm rautaan paksuutta lisää ja katso kuinka sitten käy.
Remie 26.10.2019, 22:47Haba . lopeta nälviminen ja etsi oikeaa tietoa.
Mitä alla lukee. Siinä on linkki.
<p class=”a-spacing-pb–xxs js-item-specifics”><strong class=”js-item-title”>sk. ak-mutteriväännin SIW 22T-A 1/2″ la #<span class=”js-item-number”>409459</span></p><h2 class=”a-paragraph a-spacing-pb–xxs”>Huippuluokan 22 V suurimomenttinen iskevä mutteriväännin 1/2″ istukalla ankkurien ja pulttien kiinnittämiseen</h2>
<div class=”m-product-pictures-technical”>
<div class=”js-top-technical-attributes”>
<ul class=”a-list a-list-unordered a-spacing-pb–xxxs”>- Alasintyyppi: 1/2” kiinnitysnasta
- Maksimimomentti: 450 Nm (1)
- Täyden tehon iskutaajuus: 2500 iskua/minuutti
</div>
</div>Remie 26.10.2019, 22:21Ikävä kyllä tuottaa pettymys en todellakaan. Tuo on naulain. Sillä ei saa pulttia teräkseen ei millään. Pulttipyssyn paino on lähes 7kg . Pulttipyssyllä tappaa norsun.
Remie 26.10.2019, 22:17Välillä joku täyspäinen. Oliko jees vai kuka kun avasi ja ihmetteli tuota eroa. Ja siitä ihmeellinen miehetön raha ilmeisesti syntyikin. Jos puun ostaja hyötyy tuosta niin maksa ostaja siitä veronsa ei siitä mihinkään pääse. Ei se ole miehetöntä rahaa eikä pimeää. Tuolla rahalla ei isännän kannata rypeä metsikössä. Tähän he kompastuivat. myyjä kuvittelee helposti että hän maksaa ostajan veroja kun ero on noin pieni ja hän saa suuremman tilin kun että jos todelliset ajo ja teko kustannukset vähennettäisiin tilistä. Ilmeisesti he eivät huomaa että myyjä saa myös enemmän rahaa. Ohitin pitkään koko aiheen, kunnes koitin selvittää asiaa mutta asia meni vain hullummaksi. Asia on juuri niin kuin sinä A.J kerroit. Ja ymmärrettävistä syistä.