Käyttäjän Remie kirjoittamat vastaukset
-
Kaikki on mahdollista yhteisen edun nimissä. Minäkin jouduin maksamaan heinäkuussa marraskuun ennakkoveron , niin oli valtion kassa tyhjä.
Remie 2.11.2019, 15:36Nuo ”persaukiset” on kautta aikain pilanneet markkinat, ja siksi niitä riittää ikuisesti. Ovat kuin luotu kärimään jonka kärsimyksen luovat itse joukolla. Muuten menee putkeen mutta kun mukaan vedetään muitakin niin määrä kasvaa kaiken aikaa. Mitä pienemmät ansiot kansalla sitä vähemmän yheiskunnan kassaan ropoja kertyy. Taitaa vielä käydä niin että aletaan metsätiloja myymään pikku palstoina jotta saadaan omamme pois.
Remie 2.11.2019, 13:19Bokseja ja mittareita romuttamoista ostella ja Saksassa tuo on tuottavaa hommaa ketä on asiaan vihkiytynyt. Venäjällä ja Virossa.
Remie 2.11.2019, 13:16A.J . Veikkaan virhettä. Jos ei Automaatti sitten vaikuta. Saattaa mennä kevytkuorma-autoluokkaan niin silloin verot ovat pienempiä. Nuo tuonnit pitää aina katsoa etukäteen. Henkilöautokortilla ei ajeta ja vetämiseen tarvitaan yhdistelmäkortti. Pikku ee loppuu usein kesken. Jos on nuori niin autokoululla selviää.
Remie 2.11.2019, 11:47Sanoisin että voitit. Auto todennäköisesti on juuri tuon verran ajettu , kun taas Saksan autosta ei voi mennä takuuseen. Sinulla on myös palautus oikeus ja sinua suojaa kuluttujansuoja jos ilmenee jokin vakava vika. Asia menee tosi vaikeaksi jos ostat Saksasta ja siinä on jokin isompi ongelma. Minulla oli tietämys autoista ja silti piili riski. No en pettynyt, yksi vika oli jonka vuoksi auto myytiin mutta ei kerrottu, mutta he eivät tienneet mikä vian aiheutti. 11€ aunturi oli syyllinen. Autoon voi kätkeä mitä tahansa ongelmia myynti hetkeä varten, jotka ryöpsähtävät esiin jonkin ajan kuluttua. En suositte hakemaan auto Saksasta jos ei ihan pakko ole. Ennen Ruotsista ja suoraan alkuperäiseltä omistajalta. Jo kielellisesti on helpompaa tehdä kauppa kun josjamuttaehkäkylläeijaa jäävät pois. Pitää olla vähintään meppi joka on on erikoistunut saksan kieleen jonka peruskoulutus on autonasentajayli-insinööri-suunnittelija.
Remie 2.11.2019, 11:347-10 tuhatta on jo huomattavasti halvempi kuin Suomi auto. 10% olisi silloin jo yli 70t auto. Vero menee sen mukaan mihin hintaan tulli katsoo autoja olevan myynnissä. Kuitit ja kauppakirjat voi aina tehdä minkälaisia tahansa, eihän kukaan maksaisi yhtään jos nuo olisivat tullin laskuperusta. Ainakin silloin oli en nyt tiedä. Sehän on selvä että jos kyseisen auton saa Suomi autona niin mitään järkeä ei ole lähteä hakemaan autoa saksasta. Minulla oli pakottava tarve. Nykyään niitäkin jo täältä löytyy. Kriteerinä ei suinkaan ollut erikoinen vaan vetomassa oli kompastuksena, Isompia ja pienenepiä oli mutta tarvitsemaani ei kovallakaan. Lähtökohtaisesti ajattelen että työkalun on oltava juuri sopiva kyseiseen työhön. Turha kaivaa 70tonnin kaivurilla jos perunakuokalla saa perunat maasta. Harvennuskuokka ei taas riitä.
Remie 2.11.2019, 11:09Onhan se Jeesin auto jo iki vanha, loppuun ajettu, viime viikolla jo siitä puhuttiin. Jeessi menee hei maanantaina tilamaan auton johon asennuttaa 400 000€ lisävarusteet ja kultaonen maalaus Jees uusi autoni. Pitäähän jeessin auto millin maksaa , vai iskeeö jeessiin nuukuus. Jeessin kaveri ampui raketilla auton maata kiertävälle radalle ja siellä se nyt viilettää 700 000 kilometriä minuutissa. Kukaan ei ole laskenut hiilen määrää mitä tuostakin leikkimisestä seuraa. Suomi on sitoutunut hiili neutraaliksi, kuka tuonkin sopimuksen on allekirjoittanut, aloittakoon myös sen toteuttamisen mutta oikeilta tahoilta eikä niiden kustannuksella jotka pitää maatamme elinkelpoisena.
Remie 2.11.2019, 10:59Kiertelin noita käytettyjen aitojen liikkeitä muutama vuosi sitten etsien tietyn laistavetopeliä. No selvisi yksiasia, tietynlaiset autot olivat niin kysyttyjä ettei niitä ollut saatavana. Monesti vastaus oli liikkeessä sama, meillä on Sakasta tulossa autoja mutta laivaan ei mahdu tarpeeksi. Laivat ovat aivan täynnä jo puoleksi vuodeksi. Jos haluat sellaisen auton pitää se käydä sieltä itse ostamassa. No minähän menin ja ostin kun suomessa myydään ei oota. Suomi köyhtyi muutaman kymmenentuhatta taas. Kiitos suomalaisen lainsäädännön. Oletettavasti en ollut ainoa joka teki samasta syystä matkan Saksaan tai Ruotsiin. Näin sitä aadaan rahavirrat pois maasta vaikka autoja on rikottavaksi asti, mummuni sanoi aina, ei tule lisää ennen kuin jo otettu on syöty. Sama on autoissa. Lailla tehdään pakotteet että rahan pitää virrata ulkomaille. Mitä itsetuhon meninkiä. 2000 luvun alusta lähtien on autot olleet savuttomia kyllä ne kelpaisi ajaa loppuun.
Remie 2.11.2019, 10:10Jees on niitä saastuttajia joka ei ole älynnyt että auto on vain liikkumista varten. Kukaan sivullinen ei ole kiinostunut Jeesiin auton ominaisuuksita millään tavoin. Ylelliseen autoon pitäisin soveltaa kumulatiivista verokantaa , ja sellaisella perusmaksulla että vaikuttaa todellisesti hiilinieluun. Nuo ovat juuri niitä porhoja joille ei vaikuta mitään arvot yhtään mitään . Ainosataan minä tässä ja nyt olen tunkion kuningas muut kumartakoon. Näiden seurauksena muut joutuvat kärsimään. Maksut pitää kohdentaa sinne mihin ne kuuluvat. Annetaan metsien olla.
Remie 2.11.2019, 09:56Oletukseni on että metsänomistajat häviää tämän taiston. Seuraukset voi jokainen metsänomistaja vi nähdä jo mielessään. Puun käsittelylaitoksia suljetaan , paperia ei löydy kauppojen hyllyiltä. Työttömien määrä luukuilla lisääntyy. Metsät jäävät oman onnensa nojaan, myrskytuhojen kera. Tuholaiset lisääntyy metsossä räähdyksen omaisesti. Metsät on lumivahinkojen vääntämiä vääriä luokallaan olevia puita sikin sokin. Silloin ei sähkömiehetkään enää ajele helikoptereilla katselemassa linjoilla, että tiedottaisivat tuhoista, linjat ovat maassa, metsässä liikkuu vain eläimiä. Lopputulema on ilmeisesti tuo. Lentäminen ja autoilu sen kuin lisääntyy. Teollisuus paahtaa mätänevää ja lahoavaa tuotetta jota ajetaan jo uutena kaatopaikaikoille, tullit polttavat ja hävittävät piraattituotetta urakalla. Sohlaus ja mähälääminen jatkuu samaan malliin. Eikä metsien rauhoittaminen auttanut yhtään mitään. Kaikki miljaardit lakien säätämiseksi on mennyt päin persettä, eikä kukaan huomaa typerää päätöstentekoa edes arvostella.