Käyttäjän Remie kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 531 - 540 (kaikkiaan 1,799)
  • Remie

    Jees h Kysymys ei ole minusta pilkun vertaa vaan muista ihmisistä. Minua ei varmasti pelota. Kysymys on muiden turvallisuudesta jotka uhkaavat niidenkin turvallisuuden jotka hallitsevat ajoneuvonsa. Te ette hallitse edes puheitanne te vaarannatte viattomien hengen luomalla jotain illuusiota ylivoimaisesta tekniikasta joka muka pelastaa tilanteessa kuin tilanteessa. Kun puhutaan turvallisuudesta sen tulee ruokkia turvallisuutta eikä luoda olematonta turvallisuuden tunnetta. Tätä palstaa lukee ties montako aloittelevaa kuljettajaa jonka turvallisuus on puheiden varassa kun kokemusta ei ole.

    Remie

    Parasta on aina pysyä siellä turvallisemmalla puolella ja unohtaa noiden vempaimien olemassa olo ja ajaa niin kuin ei niitä olisi. Riittävän hiljaa ja niin hiljaa että jos törmää sillan kaiteeseen ettei tule kovin isoa lommoa. Huonossa kelissä vaikka kurvata sivutielle ja antaa muiden mennä , vasta liikenteen hiljentyessä koittaa jatkaa matkaa kaikessa rauhassa. Paras ajonvakautus on edellä mainittu.

    Remie

    Vakutusyhtiön kertomaa. ja tilastoa. Tilasto ei kerro sitä paljonko nuo aiheuttivat kolareita ja ulosajoja. Jos nuo olikin kaikki juuri niitä jotka nuo vempaimet aiheutti. Miksi minä en aja kolaria kuorma-autolla jossa ei noita vempaimia ole , niin että mitä  siihen sanotte.

    Remie

    Jätkän 43 Audi on tälläinen.

    Ilmankos on monta ollut ja kovapäinen kun on niin päköttää päköttää ja päköttää. Kerro mitä vikaa sinulla ei ole ollut, niin me olemme uskomatta sinua kuin aina ennenkin.
    <h1>Audi A6 tyyppiviat</h1>
    <h2>Katsastuksessa havaittuja vikoja</h2>

    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Pakokaasupäästöt (2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001) AKatsastus
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Käyttöjarru (2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996) AKatsastus
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Etuakselisto (2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996) AKatsastus
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Ohjauslaitteet (2001, 2000, 1999, 1998, 1997) AKatsastus
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Seisontajarru (1996) AKatsastus
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Renkaat (2006, 2005) AKatsastus
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Ohjausnivelissä väljää (2004 ja vanhemmat) TÜV
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Etuakseliston laakerointi (2004 alkaen) TÜV
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Jarruputket ja –letkut (2004 ja vanhemmat) TÜV, GTÜ
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Vetoakselien suojakumit (2004 ja vanhemmat) TÜV
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Raidetangonpäät (2004 ja vanhemmat) TÜV, GTÜ
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Moottorin ja voimansiirron öljyvuodot (2004 ja vanhemmat) GTÜ
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Kallistuksenvakaimen ja yhdystangon välykset DEKRA

    <h2>Takaisinkutsuja</h2>

    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Polttoainepumppu (2004) Trafi
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>2.7 TDI / 3.0 TDI: Vikamahdollisuus ruiskutuspumpussa ADAC
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Turvatyynyn ohjainlaitteen ohjelmisto (2005) Trafi
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Turvatyyny voi laueta liian myöhään (2005) Vosa
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Alatukivarsi (2004) Trafi
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Valokatkaisijan johtosarja (2006) Trafi
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Etuakseliston pallonivelet kuluvat ja vioittuvat (2004) ADAC, (1999) Vosa
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Kaasuläppä voi jäätyä – 15 astetta kylmemmässä (2.8 V6 vm 1998 ja 1999) ADAC
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Takaluukun avausmoottori (2007) ADAC, Vosa
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Raidetangonpäät kuluneet (1999) ADAC
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Turvatyynyn aiheeton laukeaminen (vm 199597) (1997) ADAC, Vosa
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Pääturvatyyny, Trafi 2011

    <h2>Tielle jättäviä vikoja ADAC</h2>

    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Akku tyhjä (2010 asti)
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Moottorinohjaus rikki (Diesel ja bensiini 2008 saakka)
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Moottorivaurioita (2008 asti)
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Sytytyspuola rikki (bensiini vm 2006 saakka)
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Laturi rikki (Diesel vm 2006 asti)
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Käynnistysmoottori rikki (Diesel 2007 asti)
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Turboahdin rikki (Diesel vm 2007 asti)
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Virtalukko jumittaa (2007 asti)
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Hiukkassuodatin tukkeutunut (Diesel 2010 asti)
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Polttonestepumppu rikki (2008 asti)
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Pakokaasujen takaisinkierrätys / venttiili jumissa (2007 asti)

    <h2>Käyttäjien ilmoittamia vikoja</h2>

    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Sähkölaitevikoja (vuosimalli 2000 tai vanhempi) ADAC
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Dieselin ruiskutuspumpuissa ja –suuttimissa vikoja (2004 tai uudempi) Autobild
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Sytytyspuolavikoja bensiinimalleissa (2004 tai uudempi) Autobild
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Turboahdinvikoja (2004 alkaen) Autobild
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Sylinterikannen vikoja, halkeamia 2.0 TDI (2004 alkaen) Autobild
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Sisustuksen muoviosien kitinä (2004 alkaen) Autobild
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Dieselin ilmamassamittarissa vikoja (vm 2004 asti) Autobild, ADAC
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Jakopään hammashihnan vaihtokustannus kallis paljon ajaville (2004 asti) Autobild
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Nokkaakselin kuluminen 2.5 TDI Autobild
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Biodieselin käyttö vaurioittanut ruiskutuspumppua Autobild
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Portaattoman Multitronic CVTvaihteiston toimintahäiriöt ja öljyvuodot (2004 asti), myös uudemmassa mallissa vikoja (2004 alkaen) Autobild
    • <span class=”mdash-icon”>—</span>Kynnyskoteloiden, ovien alakulmien ja tavaratilan kannen ruostuminen (2004 alkaen) Autobild
    Remie

    Te ääliöt luotte ihmisiin turvallisuuden tunnetta jota ei oikeasti ole. Ihmiset lähtee siitä että minulla on sitä ja tätä tässä hienossa autossani minä voin paahtaa täysillä kelissä kuin kelissä. Olette täydellisen ääliömäisiä olentoja. Te tapatte ihmisiä noilla puheillanne. Nuo laitteet eivät todistetusti ole pelastaneet yhtään henkeä. Autolla ei ole järkeä eikä kykyä katsoa missä tie sijaitsee jos auto on kohti metsää kun pyörät saavat otteen niin auto menee silloin metsään. Miettikää mitä puhutte kun on ihmis henkiä kysymyksessä.

    Remie
    • <b>Mercedes-Benz 4ETS</b> – 4ETS jarruttaa automaattisesti niitä pyöriä, jotka alkavat pyöriä tyhjää ja samanaikaisesti se lisää vetoa niille pyörille, joilla on vielä pitoa. Näin tehdään ja tuloksena on tilanne että se viimeinenkin pito on poissa joka vielä pitäisi auton tiellä.
    • Ei pitäisi olla epäselvää edes jätkälle joka aina on suu auki joka asiassa.
    • Nuo ovat niitä laitteita jotka tuovat turvallisuuden tunteen mutta ei turvallisuutta. Kun ajetaan hiljaa ja jokin pyörä luistaa niin silloin ajetaan tietenkin hiljemmin mutta jos joku ylimääräinen vempain korjaa luiston niin painetaan kaasua kunnes mikään pyörä ei pidä ja silloin tuleekin rumaa jälkeä. Nämä on niitä tappovälineitä jos mikä. Jos on liukas eikä auto omineen liiku, on paras pysyä kotona. Auto on niin kauan turvallinen kun se ei liiku.
    Remie

    Voi voi lapsukaisia. Noissa tilanteissa kaikkien pyörien pito on sama kuin heikoiten pitävä pyörä. Jo yksi pyörä ei pidä lainkaan niin muutkaan ei pidä lainkaan. Luistonestoa käytettyänne pitkässä vastamäessä kiehuu jarrunesteet pihalle, tiivisteet sulaa sylintereistä jarrulaipat kuluu urille kieroutuu ja vääntyy pilalle. Tulette huomaamaan kun käytte 25000 huollossa kun koko kierros jarruja pitää uusia. Minulla ei ole koskaan ollut jarruissa ongelmia kun en edes tarvitse jarruja. Te kehitätte erikoisia teorioita ja uskotte vielä itse niihin. Autoa pitää ajaa niin ettei mitään luistoja tien ja renkaan välille synny. On ihan yksinkertainen luiston esto ja turvallinen eikä maksa mitään.

    Remie

    A.J . Nuo laitteet pidentävät pysähtymismatkaa nelinkertaiseksi. Yksi pyörä luistaa takakulmasta niin missään muussakaan pyörässä ei ole sen enempää jarruja vaikka muut pyörät olisivat kuivalla asvaltilla. Valitettavasti asia on vain näin . Siksi pidänkin nuo tuommoiset laitteet pois kytkettynä , kun minä ajan niin minä ajan eikä siihen puutu yksikään elekroninen eikä lihasmassalla oleva ulkopuolinen vaikuttaja.  Kun joku toinen aja niin se ajaa juuri niinkuin itse haluaa enkä puutu siihen. Kun asetan lentokoneen automaattilasku moodiin niin kone tekee sen laskun . Kun laskeudun itse niin siihen ei puutu kone. Kone voi antaa ohjeita mutta molemmat ei ohjaa eikä yritä hallitta laskua eikä lentoa. Asia on vain niin. Tunnen ilmavirtaukset ja kitkakertoimet olin ilmassa tai maassa. Asiasta ei tarvitse keskustella.

    Remie

    A.J en kyseenalaista noita laskelmia mutta keskustelun laskelmien perusteella voidaan todeta että kysymyksessä on niin pieni marginaali jolla hiilielun määrään voidaan vaikuttaa ettei sillä ole mitään merkitystä. Plneetan väkiluku on isompi mitä meillä on täyskasvuisia puita metsissä ,ei sillä suhde luvulla paljon ilmastoa muuteta. kun laskelmista puuttuu vielä kaikki koneet jotka hiiltä aikaan saavat. Vaikusta on sillä poltammeko kaikki metsämme yhdessä yössä vai annammeko metsien olla kuten tähänkin asti. Jos muutama hehtaari lisätään metsää niin sillä ei ole vaikutusta. Toimet sinne missä se ongelma on . Metsissä mitään ongelmaa ole, lienette yhtä mieltä asiasta.

    Remie

    Nuori isäntä puhuu kuin vanha jermu. Puhuu vielä totista totta. Olen vahvasti samaa mieltä että pelastustoimet on kohdennettava sinne missä ongelma on. Kyllä asututuskeskukset saasttuttaa jaksavat jos ei heille jarruja laiteta. Kuten eilinen ohjelma todisti, ruokaa suoraan roskikseen. Ei paljon aikaa ole kun joku täti pröystäili vaatekaapin sisällöllä , kenkiä oli toistatuhatta paria. Jätevedet pilaantuu huumeista, kohta voidaan piikittää kalanmaksaöljyllä ja sillä saa pään tillin tallin. Samassa lähetyksessä kerrottiin että silakat eivät ole enää niin myrkyllisiä????

Esillä 10 vastausta, 531 - 540 (kaikkiaan 1,799)