Käyttäjän Remie kirjoittamat vastaukset
-
Metsän kasvattaja on oikeassa. Raha menee rahan luokse. elsingin herrat pitää ruuhkassa istumisesta.Pelkäävät omia mokiaan jotka vääjämättä työntyy ovesta sisään kun muuttaa ulkopuolelle taajaman. A.Jalkanen: Sellainen pieni kylä kuin Rekijoki , lähes uusi koulu joka toimi vain muutaman lukuvuoden laajennuksen jälkeen, Salon kaupunki sulki, valitettiin kymmeniä kertoja ja nostettiin esille. Viimein kaupungin hallitus teki päätöksen että Rekijoen koulua ei avata koskaan. Eli jos tulee laki että taas rakennetaan pieni kyläkouluja niin rakennetaan uusi koulu. Onhan nuo pienet kyläkoulut olleet maamme tulevaisuuden kannalta elin tärkeitä. Lapset kasvoivat ja näkivät mitä on työnteko ja kuinka ihmisen tulee otsa hiessä tehdä työtä leipänsä eteen. Nyt leivän saa riistettyä työteliään pöydästä pelaajat, ja lain voimalla. Näin se maailma vääristyy. Ensimmäiseksi pitäisi alkaa tuomitsemaan pelifirmat ja pikavippipankit. Urheiolusta on bisnes , vaikka keppi lentäisi kuuhun niin sen lento ei ruoki ainoatakaan suuta. Vaikka juoksia murtaisi äänivallin ei huttua heru ei sitten kirveelläkään. Aivan hiton yhdentekevää hikoilua. Säälittävää kun porukka vielä menee ja maksaa että näkee kun hömöläiset tekee tyhjää uurastusta. Hölmlisillä oli sentään tarkoitus tuoda valoa tupaan mutta, urheilutapahtumilla ei ole minkään kaltaista tarkoitus yhtään mihinkään suuntaan. Aivan sama vaikka polttaisi ne rahat jota siihen panostetaan, ruokaa ei ja hyvin vointiin se ei auta. Me kehittyneet maat ryöstämme heikompia , siksi he ryntäävät tänne missä heidän maansa rikkaudet ovat.
Remie 14.8.2019, 14:05Tuosta haastattelusta ei ole pitkä aika , luulen että Areenan ihmeellisestä kirjosta tuo löytyy. Tuo yli vuoto on ihan normaalia joka puhdistamolla. Ei sinä ole mitää kummastelemista. Naapuri on niissä töissä ja kertoo välillä mitä ihmeellisempiä tapahtumia. Näkeehän sen miten vesi vihertää puhistamolta ulospäin. Sinilevälauttoja olen lentokoneesta katsellut ja kummastellut kuinka tuommoista sallitaan. Niistä puhutaan mutta ei tehdä mitään, joo on häädetty maaseudun asukkaat kaupunkiin saastuttamaan lisää. Maaseudulla ollaan sentään kymmenien kilometrien päässä meristä, kaupungit aivan meressä kiinni ja osittain meren päällä laivoineen.
Remie 14.8.2019, 13:45Puuki . Olet oikeassa. Periaatteessa kaupunkien pitäisi tulla toimeen maaseudun ylijäämä varoilla, kaupunkihan on iankaikkisen vanha Romalaisten keksintö kun alettiin rappeutumaan eikä viitsitty tehdä enää yhtään mitään. Samaan asiaan työrmätään nyt, ennemmin tai myöhemmin. Sanonta Rooman valtakunnan nousu ja tuho. Olisiko jokin opus. Sehän tästä seuraan kun valta siirtyy pelkästään kouluviisaille, kuulun ryhmään joka on suorittanut kaksi tutkintoa jotka molemmat korostaa sitä kuinka tärkeä on luettu tieto, mutta luettu tieto on vain tiedettävä, ja sen pohjalta lähdettävä opiskelemaan käytäntöä. Koettakaahan lentää omin nokkinenne matkustajakonetta pelkän lukemisen pohjalata, ei onnistu tiedän kokemuksesta. Nyt kansaa johdetaan kuitenkin pelkän lukemisen pohjalta. Alkaa olemaan silloin huipussaan. 5milj ihmistä on riipuvainen noista päätöksistä ja kolareita tulee kaiken aikaa vaikka minkä sorttisia. Jopa ihmisiä kuolee väärien päätösten vuoksi .
Remie 14.8.2019, 13:29A.J . Katsoin ohjelman kun pääkaupungin J-V:n päälikkö kertoi että hekään eivät edes yritä poistaa lääkejäämiä eikä ravinteita mereen laskettavasta vedestä . Ainoastaan kiintoaineet poistetaan. Tiedon anto oli mykistävä ja vei sanat suustani kun lausuma tuli taholta joka varmasti tietää mitä he tekevät. Näistä ravinne päästöistä ollaan niin huolissaan. Pitäisi kyllä olla enemmän huolissaan teollisuudesta. Mitä kaikkea työnnetään luontoon ja ilmaan, kaiken lisäksi valmistetaan mitä kummallisimpia aineita. Tutkittu tietysti on mutta kriittiset tutkimukset jäävät paperikoriin , niitä ei haluta julkisuuteen. Elintarvikkeiden lisäaineet, mitä ne kaikki yhdessä aiheuttavat ihmisille. Itse olen toipumassa niinkin tuiki tavallisesta lääkkeestä kuin Asperin. Se on lääke joka jatuvana käyttönä tappaa. Suolisto alkoi vuotamaan verta, haavat ei umpeudu, ruoka on tehotonta, väsyttää alati. Olin huippu kuntoinen ja Asperin vei kaiken voiman ja aloitekyvyn. Sain pallolaajentuman jälkihoitoon Primaspan nimisenä, mutta Asperin se on. Estää veren hyytymisen ja ohentaa verta.
Remie 14.8.2019, 10:14Missä on sellainen vipu jolla saa viranomaisen liikkeelle. Nythän ne suunnitelee kansalaisvalvontaa, napuri valvontaa.
Remie 14.8.2019, 10:09Tämä ketju venyi niin pitkäksi että, mennään pojat tauolle.
Remie 14.8.2019, 10:08Elikkä palkat pitäsikin sitoa öljyn markkina hintaan eikä siihen kuinka paljon on istunut koulun penkillä. Ihan terve ajatus . Kannatan. Yritysvoitot myöskin Öljyyn jotta valta pysyy kansalla.
Remie 14.8.2019, 10:05Tuosta luomusta en tiedä, mutta tajuntani sanoo että lietelanta on myrkkyä.
Remie 14.8.2019, 10:04Tolopainen. Älä hitossa väitä, komostoitu liete ei löyhkää miltään. Tämä komposti oli pelkkä kikka ja pykälien kiero kiertämis juoni. Muuten kaupungit hukkuu omaan sontaansa . Salon kaupunkiin rakennetaan Korvenmäkeen polottolaitosta jonne saa koko maailma tuoda tuon ongelmallisen lietteen , juuri siksi kun sitä ei voi peltoon laittaa. Tämä johtaa taas siihen että maailmasta loppuu ravinto. Kaikki elollinen kuolee pois. kun kaikki lanta poltetaan. Lanta sisältää liukoista fosvoria joka palaessaan häviää planeetalta. Tämä aine on se joka pitää elämää yllä. Ja tämä aine loppuu 2050, ovat laskeneet ja ilman polttamista. Siksi tuota Salon lannan poltto voimalaa ei tulisi koskaan käynnistää.
Remie 14.8.2019, 09:56Kalle Kehveli. Asunto rakennetaan että on katto pään päällä. 1980 vuonna se oli ainoa mahdollisuus. Taloa rakensivat miljoonat joilla ei ollut penniäkään taskussa omaa rahaa kuten ei heidän vanhemmillakaan. Me maksoimme sotakorvauksia silmittömät summat ja teimme maataloustyökaluja Neuvostoliitolle ennen näkemättömällä tahdilla ja ilman maksua. Minä olen viimeisiä niitä jotka muistavat nuo ajat. Kykenen myöskin konkreettisesti tyrmäämään perättömät väitteet koska olen itse ollut paikalla. Maalla asuttiin silloin enemmän kuin kaupungissa. 1967 Kekkonen määräsi hätätilahallituksen kun koko Suomessa oli 60 000 työtöntä. Ja ne oli todellisia työttömiä ja joka ainoa halusi myös tehdä työtä. Nyt kerrotaan joki työttömyys luku joka ei perustu mihinkään. Valta osa koulutuksessa olevista on on vi muodollisesti koulutuksessa, he eivät opiskele yhtään mitään mutta kun siitä maksetaan. Todellisuudessa työttömien määrä on kaksinkertainen kun poistetaan kaikki tilastolliset kaunistelut ja työvoimapoliittiset kolutettavt ja oteaan heidät mukaan työttömiksi, työttömiä ovat siitä huolimatta vaikka ovat koulutuksessa. Koko järjestelmä perustuu kikkailuun.