Käyttäjän Remie kirjoittamat vastaukset
-
Kasvavan metsän arvo on niin alhainen ettei se ole kenellekkään ongelma. Varsinkin ylisuurten puiden. Sahat ostaa vain kalikoita. Tätä menoa jatkuu 10 vuotta niin metsät on kaikki hakkukiellossa kun Suomi kuuluu EU: n perintökohteisiin ja luonnonsuojelualueisiin jossa saa liikkua vain siirolaispassin omaavat ja toisen väriset jotka puhuvat muita kielieliä.
Remie 31.8.2019, 08:16Onko perintölakia peukaloitu hiljakkoin. Tasinkoa voi joutua maksamaan mutta kun ehto on yhtäläinen kaikille niin ehto on pitävä.
Remie 31.8.2019, 08:15Onko perintölakia peukaloitu hiljakkoin. Tasinkoa voi joutua maksamaan mutta kun ehto on ytäläinen kaikille niin ehto on pitävä.
Remie 31.8.2019, 08:12Mänty kasvaa helposti 500 vuotiaaksi , 200 vielä jäljellä.
Remie 31.8.2019, 08:10Verothan maksetaan myyntivoitosta.
Remie 31.8.2019, 08:07Pitää paikkaansa , autot ovat valtion tuottavampia lypsylehmiä. Edes Olkiluoto 3 ei tuota koskaan yhtä hyvin . Vaikka autot kiellettäisiin niin käyttömaksut jäisi koska lupa autojen käyttöön otosta voisi tulla voimaan. Olen miettinyt sitä saastemaksua myös , milloin sellainen tulee kaikkiin uusiin autoihin kun niilläkin on mahdollista saastuttaa. Näinhän se on sähkönkin kanssa, minulla on yksi kiinteistö jonka mittari näyttää nollaa . Siis uusi mittari ollut vuoden . Laitoin reklamaation 87€ 3kk laskusta että lasku on perusteeton. Ei mennyt lävitse koska minulla on mahdollisuus kuluttaa niin silloin lasku kuuluu maksaa. 4 x 87€ on jo melkoinen maksu vuodessa siitä että on mahdollisuus kuluttaa. Tähän on tultu , tämä on sitä EU:n kansalaisrakkautta. Ihmisillä on mahdollisuus tehdä erinäisiä asioita , joten lain vääntäjillä riittää sarkaa vääntää jokaiseen oma pykälänsä. Onhan ihmisellä mahdollisuus yrittää lisääntyä vaikka minä ja kenen kanssa, joten maksuja on tulossa.
Remie 31.8.2019, 07:52Vaikea vastata kun en ole vihreä enkä lapissa milloinkaan asunut , mieli on tehnyt kuten paljon muutakin. 5000 vuotta on pitkä aika. Viisi sukupolvea ehtii näkemään . ja se on jo lähellä.
Remie 31.8.2019, 07:48Testamentin ehtoihin . Kun lapseni jälkeeni 4:ssä sukupolvessa jokainen on täysi ikäinen niin heidän vanhempansa päättävät kuinka metsän kanssa menetellään. Testamentit käsitellään jokaisessa perunkirjoituksessa.
Remie 30.8.2019, 22:22No niin , asiaan. Se on niin että jokainen saa vehkeet hajalle mutta ketä käsittelee niin että pysyy kunnossa se vaatii taitoa.
Remie 30.8.2019, 19:12Niinhän ne sanoo, autossa on ohjauspyörä jota kääntämällä voi esteitä väistää. 50 ajanut enkä ainoatakaan palloniveltä ole joutunut vaihdattamaan tai vaihtanut omaan autooni. Muiden autoihin kylläkin 1970 oli tietyt merkit niitä kun oli vakio setti joka piti vaihtaa joka katsastukseen. Onko tuo setti systeemi tullut takaisin, voin arvata mistä merkeistä on kysymys mutta en kerro kun jokainen kuitenkin tietää. Pallonivelet kyetään tekemään samalla hinnalla siten ettei niitä tarvitse koskaan uusia kuten joka ainoa alustan osakin. Auton ostaja ei saisi suostua moiseen että noita osia pitää vaihdella. Niitä merkkejä oli Ennen EU aikaa useita.