Käyttäjän Remie kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,481 - 1,490 (kaikkiaan 1,799)
  • Remie

    Tuo sivu kertoo ohjelmisto virheestä, ainakin Applen laitteissa. Kaikki laitteet käsittelee tietoa siten kun on ohjelmoitu, ja nyt tiedot eivät sovi keskenään johtuen päivityksestä. Tämä ilmiö tuli ihan äsken . Korjaantuu kun kaikki vehkeet päivittyy saman moodiin. Zoom kun on perus asennossa niin harvoin tulee ongelmaa, suurempana näyttönä ongelma esiintyy. iMac korjaantui kun 1344 x 840 näyttö asetus on päällä, Texti tuli oikein hyvin luettavaksi , ei tarvitse tihruta. IBad näyttöä en ole vielä kokeillut auttaako tässä.

    Remie

    Jos Tolopainen lukisi sen turvatiedotteen jonka laitoin luettavaksi ja lopettaisi höpinät. Tiedotteessa mainitaan tuo maaginen aine siten että se olisi jokin salaisuus. Kuule Tolopainen, Avaruusalusten korroosionesto ? miksi, avaruudessa ei ole vettä eikä happea, mikä aiheuttaa alumiiniin siellä korroosiota. Avaruusaluseten alumiini on kaivettu Austraaliasta jossa ainoastaan koko planeetalta löytyy alumiini joka on vahvempaa kuin teräs. Alumiini ei myöskään reagoi suolan ja hapen kanssa kuten täällä myytävät alumiinit. Ole ystävällinen ja mene NASA: tiedotustilaisuuteen ja kuuntele tarkasti mitä siellä kerrotaan. Petrooli on petroolia vaikka pakattaisi kuinka hienoon ja tieteelisesti mainostettaisiin niin ei aine siitä muutu. Jos tuo aine olisi puheidesi väärtti, koko vesikulkuneuvojen korroosoio  ongemaa ei olisi. Vanhat laivat saataisiin hohtamaan uutuuttaan pelkällä WD 40 purkillisella ja 50mm ruostetta kannen kulmauksista ei olisi tietoakaan. Nyt niitä piikataan hydrauli ja ilmavasaroilla kuukausia, ja lopuksi hiekkapuhalletaan ja maalataan eikä suinkaan tohoteta WD40 pintaan. Pieni väritys väitteissä on tietysti sallittua sinultakin, mutta joku tolkku sentään pitää olla. Väitteesi on ulkopuolelta aiheen. Etkö ole huomannut että on mainoksia joita ei kukaan lue, ja tiedotteita joita lukevat kaikki. Vaihda tiedotteisiin niin olet samaa mieltä muiden kanssa etkä kaiken aikaa tuntisi itseäsi  syrjittävän ja ivattavan, olosi olisi huomattavasti mukavampi. WD40 END

    Remie

    Arto ! Hieno vinkki, pitääkin hankkia pikku pullo varalle.Ruosteisiin pultteihin se ei tehoa, kuolema tulee ennen kuin irti lähtee, sen verran on kokemusta. Humpuukia siihen tarkoitukseen.

    Remie

    Pidän – navan akusta niin löysällä että saan sen tarvittaessa käsin auki. On hyvä vakuutus. Katsastus joskus huomauttaa mutta nielee ylpeytensä kun kerron miksi niin on. Jos autoon tulee oikosulku, niin navan irrotus voi aiheuttaa kovan räjähdyksen , vety on hyvin arka kipinälle. Eikä se ole mikään poks vaan oikein jytky. Akun palaset lentää 800 m sekunnissa akkuhapon saattelemana. Kokemusta on kun annoin lisävirtaa ja kaveri käynnisti samaan aikaan kun kytkin kaapelia kiinni. Lähin lätäkkö on silloin tarpeen.

    Remie

    Noita näkee aika usein että pyörä on vinttarallaan , koko pyörän tuenta revennyt irti. Eräs kaveri oli tulossa katsastuksesta kun jousi oli työntynyt renkaaseen sisään , koko MacPerson systeemi kiertynyt akselin ympärille. Aikoinaan 96Saabin pakoputki lähti irti 100 vauhdissa , tökkäsi renkaaseen ja niputti kaikki vetoakslin ympärille , auto pyöri muutaman kerran katon kautta. Poika poloinen oli pitkään ilman autoa. Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. Muutama viikko sitten tuossa tiellä paloi Volvo , liekö sähkö vai mikä . Autoa ei kyllä siitä saa kun oli oikein sulanut pellitkin. Asvaltti on siitä kuopallaan.

    Remie

    Juu minullakin valtavasti pultteja lähtenyt auki enkä ole tohotellut yhtään mitään niihin. Vesi vaseliini tai sinkki on oikea aine laittaa kierteeseen niin ei ruostu. Auton suojauksessa sinkin ylivoimaisuutta korostetaan turhaan juuri kuten ketjussakin ilmeni. Sinkki alkaa liukenemaan veteen +15C ja kiihtyy mitä enemmän on lämpöä. Sinkki toimii pienellä lämpötila alueella. 0alapuolella oleva metalli ei ruostu. Lisäksi soinkillä on taipumus anodisoitua jolloin syöpyminen kiihtyy. Katto peltiä kun pitää nipussa ulkona  niin sinkki vesi alkaa lirisemään nipun päistä , sinkki liukenee pois. Terva on siitä ihmeellinen että ei juurikaan liukene mihinkään.Suojaa erittäin hyvin . Jos ketjussa on vanhija kuorma-autoilijoita niin muistavat että pyörän pultit tervattiin ennenkuin kierrettiin kiinni, tämä toimi takasi sen että pultit sai myös auki vaikka 20vuoden päätä. WD on vain rahastus kikka, jonka tehoaine on petrooli ja moottori öly, lisätty hajuste.  Kaikki ei ole tehokasta mikä löyhkää muulle kuin uloste.  Sinkittyyn autoon saattaa ilmestyä kämmenen kokoinen kohouma , kun painaa sormella , oohps , ammottava aukko syntyi. Sama alustan osat, takapyörän tuennat yleensä ruostuu ja iskunvaimententimenbkorvat ja jousien kiinityskupit. Jarru kilvet ja muut sellaiset paikat jota saavat lämpöä. Iskun vaimentimen suojaputket yleensä rapisee pois. Sinkki voi tuoda vaarallista turvallisuuden tunnetta. On aivan järjetöntä verrata 11000€ ja 70000€ autoa. Pitää verrata saman hintaisia autoja keskenään.

    Remie

    A.Jlkanen . Et kuitenkaan 600 000 € uutta autoa ostanut kuten monet muut palstalla antavat ymmärtää. Nyt alkaa kiesi sanasto ja Koera esiintymään, kohta ollaan taas raiteilla. Kiitos A.j

    Remie

    Tolopainen lopettaa tuon vahingoittavan ihnformaation jakamisen. Tulopaisen kanntattaa oman auton pultit käydä WD 40 lävitse , mitään pulttia ei vuoden päästä saa auki. Tuo petrooliin tehty seos joka tunkeutuu joka ainoaan rakoseen ruostuttaa veden kanssa aivan tautisen tehokkaasti. Olen kaivanut noita pultteja auki johon tuota irroitusainetta , ne ovat ikuisesti kiinni. kunnes ruoste poistaa koko pultin. Vetäkää sitä tervaa joka on riittoisaa eikä ruostuta. Sitä on pakattu myös dödö pulloon.

     

    Remie

    Jätkä on tietoinen ja asia linjalla pakko myöntää. Toisekseen on asioita joita voidaan verrata. Omakotitalo ja uusi auto , lähes sama hintalappu. Olen varma että omakotitaloa ei vaihdeta yhtä usein eikä edes huolleta yhtä usein kuin niitä autoja. Arvot on aivan päin helve,,,,ttiä. Autoja suoltuu liukuhihnalta ja on tusina tavaraa kuin olut tölkkejä. Laittakaa nyt ne arvot kohdalleen ja miettikää mitä arvostatte. Kaupunkilainen ei tarvitse autoa lainkaan, mutta asunto pitää olla jokaisella. Kun kannatte miehysyyttä mukananne niin olkaa myös sitä. A.Jalkasesta mallia, ajetaan sillä kotterolla niin kauan että sen kotteron konstit menevät ylivoimasekseksi ja sitten jollekkin hyviä varaosia, A.Jalkanen ehkä ajelee vielä sillä konstikkaalla kärryllä. Hän tarvitsee kaiken tunnustuksen ja urhoollisuus mitallin , miksi kasvattaa kauppavajetta kun emme itse osaa täällä tehdä mitään, velaksi niitä rasseja ostetaan , jos teillä onkin rahaa niin valtio rypee konkurssin partaalla. Hallitus lyö nuijalla pöytään ja metsät myydään valtion laskuun yhteisen edun hyväksi että saadaan velat pienenettyä tai edes hetkeksi pysähtymään. Eihän ne metsät mihinkään riitä sitä velkaa on niin hiton paljon. Miettikää paljonko pitää metsää myydä että saa tuon vikavalosekamelskan kotiin kiiltävässä paketissa joka velvoittaa ja orjuttaa öin ja päivin, ajatuksianne ette saa irti vaikka olisitte äitinne hautajaisissa niin noihin auton tekeleisiin puheenne menee.

    Remie

    Olen ajellut Canadan erämailla ja ihmetellyt sitä valtavaa metsäkuolleisuutta.Silmän kantamattomiin kuivia kuusia. Yritin kysellä että mikä ne on tappanut, vastasi on vieras laji? . En ymmärtänyt , jälkeen tuli mieleen että taimet olisi tuotu ehkä USA: n puolelta. Se selittäisi sellaisen kadon. Mahtaako täällä olla sama mahdollinen, silloin tulee maisemat tosi ankean näköiseksi. Viime kesänä muutama kuusi on kijapainettu kuolleeksi ja samoin mäntypistiäinen on elpymään päin. Ensi vuodeksi on varattava myrkkyä ja heti suutin kohti taivasta kun alkaa näkymään. Näin vuonna 1959 Sysmässä valtavan kadon mäntypistiäisiä oli maassakin niin että liukastui niihin, otin ja ajattelin että mato ongen syöttejä hyviä , ei kelvannut edes siihen. Turha pistiäinen mutta tehokas metsän surma.

Esillä 10 vastausta, 1,481 - 1,490 (kaikkiaan 1,799)