Käyttäjän Remie kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,381 - 1,390 (kaikkiaan 1,799)
  • Remie

Mitä oikein jees h valta . Ei ne mitään huuhaa rahaa laskuta vaan oikeita euroja. Kuluttajalle on aivan sama miksi ne laskun muotoilee ja nimeää. Koko sähkölasku maksetaan samoilla euroilla. Minä lasken sähkön hinnan laskun loppusummasta. Loppusumma jaettuna kilovateilla , sen se kilowatti maksaa. Minulle on aivan sama mitä töerryksiä laskuttaja sinne laskuun laittaa ja pilkkoo sitä laskua kun asia on kuitenkin päivän selvä  se on sähkölasku .Onko sinulla jokin muu käytäntö. Minua ei kiinnosta yhtään pätkää se onko sähkö päällä tai ei kun en tarvitse enkä kuluta sitä nyt. Mutta tarvitsen sitä kun muutan sinne asumaan.

Remie

jees h-valta . Niin tolkun mies kun oletkin niin nyt narahdit. Ei ne niin tyhmiä ole , minulla on yksi tila jossa vuoden ollut mittari , edelleen näyttää nollaa . Lasku kyllä tulee 6x vuodessa ja maksettavaa on 86,70 joka kerta. Ei kai ne tuommoista lopeta kun saavat ihan ilmaista rahaa. yhtiön johtoa on

11 m  ja minulla 8 m joten on siirrolla hintaa.

Remie

Nyt ollaan kipurajassa. Häkäpönttöä ostamaan ja pilkettä uuniin jotta saadaan tehtyä itse sähköä. Agregaati on jo , muutama 60A akku , sinaaltoinverteri kiinni niin hienosti pelaa. Nykyiset kodinkoneet pelaavat niin vähällä sähköllä että 500W invertteri riittää. Valoa voi varastoida näillä uusilla ledlampuilla jotka kierretään kattolamppuun lataantuu silloin kun on sähköä ja antaa valoa ties miten pitkään vaiika sähköä ei ole.Sain yhden sellaisen lahjaksi. Siitä hyvä että pelkkä lamppu riittää , sylkee sormeen ja ottaa kannasta kiinni niin lamppu syttyy. Helppoa kuin heinän teko. Lamppu ei voi kuluttaa kovin paljoa kun noin pieni johtavuus lampun sytyttää. Hyvästi sähköauto ei enää nyt riitti. Olen koko ikäni tökkeleitä tökkinyt , kun tuli nämä lapsiystävälliset joihin pitää lekalla lyödä tökkeli sisään niin aloin typääntymään. Onneksi tuli ammatti käyttöön niitä helposti tuönnettäviä.

Remie

Visakallo. Pitää paikkansa, ei liiku, eivät viitsi tai eivät uskalla. Luulen että järki pelaa sen verran noiden puistoraiskaajien jäljiltä pysyvät kotona ovet lukossa. Kiitos avoimien rajojen ja  työttömien tuonibuumi joka alkaa taas kiihtymään. Jossain ne lymyilee nämä irtolaisetkin. En ole rasistinen lainkaan, tosiasiat pitää saada esittää. Virkavallalta otettiin oikeudet pois kun EU: astui kuvaan.

Remie

Kaiken lisäksi autot ovat niitä suuria ahmatteja jotka on lastutettu kolminkertaiseksi teholtaan.  Nyt jo pn liikaa tehoja autoissa. Liikennevaloista kun kiihdytetään on syvät urat kuluneet tiehen. Tehon mukaan käyttömaksu.  Mummot ajaa Micran kanssa ja maksaa että pääsee kauppaan, toiset rellestää yökaudet ja kuluttaa teitä eikä ole edes mitään asiaa mihinkään.

Remie

Niin teki, ja sieltä tulee niitä ihme polttomoottoreita jotka räjäyttää tajunnan , on ihan viittä vaille valmis, testit on osoittaneet ihan järisyttäviä tuloksia. Tulokset julkaistaan vielä tänä vuonna. Kumpi ehtii ensin Kiina vai Japani , japani on kirinyt vauhdilla. Antaa odottaa vielä , ja hallitus on valmiina kun alkaa ensimäisiä olemaan liikkeellä niin silloin pamautetaan käyttömaksu sen mukaiseksi ettei etua kuluttajalle tule , vaan vanhat autot ovat sitten suur syömäräreitä , niin sähkössä kuin liemimoottorissakin. Autoihin tulee puolijohde tekniikkaa joka tarvitsee sitä vaarallista hiilidioksiidin korvaajaa jäähdyttämään ja eristämään komponetteja , tietää sitä ettei kolaria saa tulla.

Jos huhu on oikeasti totta edes puoliksi niin sehän on hyvä mutta kirpaisee eräitä tahoja kipeästi.

Remie

Taneli vei sanat suustani. Huolestun aina kun A.Jalkanen on vaiti, meillä menee silloin toistoksi ja itsestään selvyyksiä päntätessä.  Tässä hallinnossa on sellainen valuvika joka pitäisi poistaa. Se valuvika on suorituspaine. Pakko runnoa päätöksiä läpi jotta saadaan näyttämään että jotain on tehty. Olisi ollut parempi kun olisi ollut hallitukset niin saamattomia viimeiset 30 vuotta ettei yhtään päätöstä olisi syntynyt, meillä olisi nyt rauha maassa. Nyt raivoisasti tehdään hallitusohjelmaa lävitse eikä tiedetä mitä siitä taas seuraa. Keinot työttömyyden alentamiseen on ollut hyvin kyseenalaisia. Lopputulos olisi ollut parempi kun olisi heti nostettu kädet pystyyn ja sanottu että jos meinaa syödä niin hankkii leivän itse ei sitä kukaan eteen kanna. Puolen vuoden odottelun jälkeen alkaa työnhaku ja teko innostamaan kummasti. Nyt passataan ja paapotaan ihan turhaan niiden kustannuksella jotka yrittävät tulla omillaan toimeen. Nuorempi väki kauhistelee näitä sanoja mutta totta se on , jokaisella on jo velvollisuus ruokkia oma ruokakunta ei siihen loisia enää tarvita syömään, yleensä lasten suusta.

Remie

Kiinasta tulee niin että tupsahtaa diesel jossa tupla plasma sytytysjärjestelmä. Kyllä palaa litku kuin litku. Vedellä tehostetaan palamista, johon lisätään happigeneraattori niin johan päästöt on puhdasta vettä jota voi ottaa mukiin ja juoda.  Kova kilpajuoksu Japanilaisten kanssa kumpi ehtii ensin. Kiinassa on ainakin tekijöitä.

Remie

Jos on noin tuon tontin kanssa niin niitä ei kannata paljoa olla.Eli 2ha tila jossa 2 kanaa ja miljoona kana täitä , on maatila, asuu teltassa niin säästyy kiinteistöverolta. Meneekö kiinteistövero jos tekee puuhun majan joka huojuu tuulessa, sehän ei ole kiinni kun huojuu. Ainakin 5 ha vero on pienempi kuin 1 hehtaarin. Tuolla kaavalla 10000 hehtaarin tilasta verottajan pitäisi maksaa.

Remie

Hieno löytö A.J tuota pitää kokeilla ja toivoa että toimii.

Esillä 10 vastausta, 1,381 - 1,390 (kaikkiaan 1,799)