Käyttäjän Remie kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,091 - 1,100 (kaikkiaan 1,799)
  • Remie

    Nähdäkseni hirvet eivät ole ongelmana vaan peurat ja juuri nuo valkohäntäiset. Kävin tänään tarkistamassa kaapelia uhalla eristetyt luomu palstan jossa kasvoi arvokasta vanhakantaista ruista. Täysin syöty ei tupsuakaan ollut jätetty. Maa sorkan jälkiä aivan vieri vieressä. Täydellisiä vandaaleita . Täytyy sanoa että kun villielukoita ruokitaan niin typeryys on huipussaan. Nehän oppii käymään vaikka kaupassa kun opetetaan. Siemen oli ainut laatuista ja tuskin tuosta tulee mitään. Tietysti lannoittamaton luomu oras on maukasta. Yhtään hirven jälkeä ei ollut.

    Remie

    Olen ikuisesti ihmetellyt tuota WW konsermin säästöä joka syntyy siitä että jätetään lukituskiila hammas ja hihnapyörien akseleista pois. Nyky koneet tekisivät tuon uran sekunneissa. kiilateräs on metritavaraa eikä maksa autoa kohti 10 senttiä enempää. Tuo on niin Saksalaista niin Saksalaista. Kuin tahallaan rikottaisiin oman työn tulos , pysyy kasassa sen aikaa että taas päästään myymään uutta. Eikä ihmiset opi ei kirveelläkään. Olen ihmetellyt että kuinka kauan nykyaikana annetaan jonkun vedättää itseään kerta kerran perään. Sama ongelma oli Samen kampiakselin värinän vaimentimen kiinitykessä. Kiila oli mutta kiila olisi sopinut mopedin magneton vauhtipyörään mutta ei missään nimessä suuren dieselin värinän vainentimeen jossa oli tuo ruiskutuksen kohdistusloveus johon koko käynti perstuu. Valtavan kasan noita akseleita histasin ja koneistin uudelleen ja tein kunnon kiilalukituksen. Jos Suomalainen konepaja lykenee lukitsemaan akselit pyöriin niin luulisi että suuri Saksa edes saisi jonkun uran aikaikaiseksi edes johonkiin kohteteeseen. Mutta kun ei niin ei.

    Remie

    Tolopaine, meinaat että jos laittaa moottorin kuormakärryyn niin tuo tekele kulkee ilman polttoainetta oli kuormaa tai ei. Perustelisitko teoriasi. Lisäksi turbot on juuri sitä varten että moottoriin saadaan ahdettua ilmaa tehokkaammin joka mahdollistaa runsaamman polttoaineen työnnön moottoriin. Turbo myöskin ottaa tehoja , ja huonot turbot on vai uboille koska tehon lisäystä ei edes tapahdu millään kierroslukualueella. Joo tiedän tuumit että kyllä sen huomaa kun turbo tulee mukaan. Kysymys on vain siitä että turbo lakkaa olemasta tuossa vaiheessa pakoputkistossa tukkeena ja tuottaa oman tehonmenetyksen verran tehoa. Jos henkilöautosta otetaan kaikki nyky hössötykset pois tehoa olisi tupla määrä nykyiseen verrattuna. Oli kysymys bensiini tai diesel moottorista. peltoautoilijat tekevät juuri niin jotka osaavat entrata ECU boksin niin että noita hössötyksiä ei nyt ole. Suurin osa noista hössötyksistä on rekvisiittaa joita ei moottori tarvitse vaan ihmisen outo luonne ihannoi noita kaikkia ihmeellisiä asioita. Jotka itse asiassa on kasa roinaa. Päästöt ovat johtaneet tähän kun halutaan ajaa litkulla, jos ajettaisiin kaasulla ei mitään noista hiluista tarvittaisi. Kasulla ajo on tänäpäivänä halvempaa kuin bensiinillä ja dieselillä ja kaasu moottorista voi pudottaa puolet painosta pois. Ajamme millä tahansa niin kyllä yhteiskunta huolehtii siitä että autoilu maksaa. Sähköön siirryttäessä hinta hilautuu hetkessä samaan, kuluttajalle on aivan sama millä hän ajaa kyllä hintaa löytyy joka lähtöön , kunhan saadaan suuri käyttäjäkunta vain mukaan. Mahdollisuus luo tilanteita joita käytetään tilaisuuden tullen hyödyksi.

    Remie

    Noista Jetta ajoista on moottorit kehittyneet aika askeleen , ja kun mietitään Jettaa niin kaikille suomalaisille aivan varmasti riittäisi Jetan tehot. Miksi ei riitäisi.

    Remie

    Ylisuuret moottorit kuluttavat myös aina enemmän kuin sellainen mikä normaalisti riittäisi  auton kuljettamiseen. Asiaa on ihan turha edes spekuloida. Mitään turvallisuutta ei suuret voimamäärät eivät tuo. Yhden ihmiseen kuljettamiseen ei tarvita 100 hevosvoimaa. 50 hevosvoimaa riittää aivan varmasti tilanteessa kuin tilanteessa. 50 hevosvoiman auto riittää viemään 5 henkisen kuorman perille ja se on auton tarkoitus. Aivan järjetöntä väittää ettää 200 hevosvoiman moottori kuluttaa vähemmin polttoainetta. Soraa ajettiin 80-100 hevosvimaisilla kuorma-autoilla joiden oma paino oli monin kertainen minkään henkilöauton maksimikuormasta. Lavalle lastattiin mursketta 10m3 ja kuormat vietiin perille. Tämä suurien moottoreiden ja suurien autojen kanssa retostelu pitäisi ehdodottomasti saada moninkertaiselle haittaverolle. Automaattivaihteistoinen auto kuluttaa aina enemmän polttoainetta , tyhmää väittää että järjestelmä säästää polttoainetta. Muutenkin heikommalla vetokyvyllä varustettu menopeli ja talviajo ominaisuudet hyvin alkeellisella tasolla joka pitäisi lailla kieltää. Mäkisillä kaupungin kaduilla mahdoton , aina ovat tukkeena.

    Remie

    Lakiin on taas kerran jäänyt huomioimatta poikkeustilanne niin  kuin nyt. Jos jotain riistaa on poikkeukkeuksellisesti haitaksi asti pitäisi kaikki keinot olla sallittuja. Tietysti sillä määritteellä että saalis hyödynnetään jos saaliis on käyttökelpoista. Miksi pitää kannan hoidollista menettelyä lailla hankaloittaa. Monesta laista puuttuu kohtuullistamis pykälä.

    Remie

    OK . Kaikkea tulee mieleen kun näkee peurojen laiduntavan pellolla. Varoaikahan noilla kaikilla aineilla on mutta mistä villit eläimet niistä tietäisi mitään. Niillä elikoilla on ilmeisesti paremmat elimet poistaa myrkkyjä kuin ihmisillä. Minullakin on maksassa vamma tullut jostain vieraasta aineesta, mutta ei alkoholista koska en käytä lainkaan. Pladaania oli 1950-1960 luvulla juurikasmaa valkoisenaan kun harvennettiin nenä maassa kiinni pieniä taimia , paljain jaloin uimahousut jalassa. Mitä tuokin teki lapselle.

    Remie

    Onko peuran lihaa tutkittu mitä jäämiä on lihassa. VH-peurat ruokailee säännöllisesti pelloilla. Isännät ajelee myrkkyruiskuilla tämän tästä ja muutaman tunnin päästä tulee lauma vieraslajeja pistelemään orasta poskeensa. Klysostaattin on todettu aiheuttavan ihmiselle syöpää eikö tuo aine siirry peurasta ihmiseen. On monen moista korren vahvistajaa ja sieniä vastaan olevia aineita. Valkohäntäpeurat on kuin käveleviä myrkkypusseja. Tämä on syy miksi en lainkaan välitä peuran lihasta. A.J jo moitti minua kun kerroin asian kiertotietä jota en nyt kuitenkaan toista. Nyt sitten rohkasisuin ja kysyn suoraan. Onko yllä oleva syy ettei oikein ole metsästysintoa valkohäntäpeuralle.

    Remie

    Pitkään hakkamatta. 500- 2000 vuotta. Tuskin meiltä löytyy montaa metsää edes 200 vuotta hakkamatta. 200 vuotta mänty metsässä on aika vähän.

    Remie

    Sitolkka . Rohkeasti sanottu, saat tukeni.

     

Esillä 10 vastausta, 1,091 - 1,100 (kaikkiaan 1,799)