Käyttäjän Puun takaa kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,981 - 2,990 (kaikkiaan 3,385)
  • Puun takaa

Ei sitä tiedä… jospa Ironilla on sellaiset päihteet käytössä, että tukit lentää kasalle kuin leppäkeihäät…

Puun takaa

Myönnän tekemäni virheen. Kysymys oli kommenteista. Mutta itse kysymykseen: Montako aloitusta Iron Man on tehnyt?

Puun takaa

STX:n rahoitustilanne on kieltämättä vaikea ja konkurssivaara on olemassa. Toisaalta Suomen metsäteollisuus on vuosittain kaikkein suurin tukien saaja, eikä kaikki toimijat sielläkään ole aina saaneet rahoitusta vapailta markkinoilta. Turun STX:n tapauksessa ei ole kysymys vain yhden laivatilauksen menemisestä Ranskaan, vaan kahdesta seuraavastakin tilauksesta, joiden rahoitus oli sidotto tähän ensimmäiseen.

Puun takaa

Asiaa ja asian vierestä tulee itse kunkin kirjoiteltua, vai mitä Iron?
    Minkä verran olet muuten aloittanut keskusteluketjuja?
    Meikäläisellä näkyy nyt olevan 450 kpl. Asian vierestä varmasti suuri osa, mutta ehkä jokin on saattanut olla asiaakin. Olen ainakin osaltani yrittänyt pitää keskustelua yllä.

Puun takaa

Aukusti kirjoitti asiaa.
    Siemenpuut voi toki poistaa monellakin tavalla, mutta Aukustin kertoma tapa on tätä päivää ja toimii hyvin.

Puun takaa

Sitten tämä tapaus Iron:

Ei tässä herneitä ole nenään vedetty, mutta raitista ilmaa senkin edestä.

Puun takaa

Rautamiehellä tuntuu olevan aika herkkä nahka. Koveta vähän pintaasi, niin maailma ei kolhi niin pahasti.

Puun takaa

Ironilla on ollut tänään puuhapäivä. Kommentteja monessa ketjussa, mutta missä asia?

Puun takaa

”Ai niin,tärkein meinasi unohtua.
    Vuoden suuttuilija ja kiukuttelija:Eräs synkkämielinen satakuntalainen.”
    Lähetetty: 26.12.2012
    Lähettäjä: Iron Man

Tuossa vain yksi esimerkki siitä ”herjaamattomuudesta”.

Puun takaa

En oikein Iron usko, että kauhistuisit, vaikka kaikki puunkorjuu tehdäänkin motoilla energiapuuharvennuksista ja ensiharvennuksista lähtien väliharvennuksiin ja uudistamiseen asti. Niin,- ja meinasi unohtua: Ne ylispuun poistot tehdään sillä järeällä motolla!

Esillä 10 vastausta, 2,981 - 2,990 (kaikkiaan 3,385)