Käyttäjän Puun takaa kirjoittamat vastaukset
-
Eipä tuossa mitään Taneli. Veto on veto, ja hävinnyt maksaa, se on minulle itsestään selvä juttu. Toimitan Kossut paikalle ja luovutan ne Leeville. Sen jälkeen minun vastuuni loppuu asian suhteen. Leevi lupasi Kossut yhteiseksi hyväksi ja hoitaa annostelun parhaaksi katsomallaan tavalla. Jos juoma ei kulu yhdessä tapaamisessa, niin ehkä seuraavassa sitten. Kossuhan on hyvin säilyvää ainetta jos pitää sen sisällä pullossa!
Puun takaa 12.1.2013, 09:59Olisi myös kiinnostavaa kuulla vanhan palstan aikaan Pöllö-nimimerkillä esiintyneen henkilön mielipide tästä uudesta metsälakiesityksestä. Pöllö ei silloin vaikkutanut olevan tyytyväinen oikein mihinkään metsäpuolen asiaan. Nyt olisi mukava kuulla, onko asian suhteen tapahtunut muutoksia.
Puun takaa 12.1.2013, 09:28Minulle on jäänyt epäselväksi, mistä ja kenen tahdosta tämä uusin metsälain muutos on saanut alkunsa? En ole lähes neljänkymmenen vuoden pituisella puuntuottaja-ajallani vielä törmännyt vaikeuksiin, jotka olisivat olleet kulloinkin voimassa olleen metsälain aiheuttamia. Ymmärrän sen, että metsänomistajakunta on vuosien saatossa muuttunut etämetsänomistajiksi, – niinhän minulle itsellenikin on käynyt, mutta miksi sen pitäisi vaikuttaa itse metsien hoitoon? Muut viilaukset ovat taas aivan luonnollisia, ajan mukanaan tuomia tarkistuksia.
Puun takaa 11.1.2013, 21:22Rautalammi / Sahala kävisi hyvin. Viikonlopuksi 19.-21.4. olen lyönyt lukkoon menon muualle. Muita merkintöjä keväälle ei vielä kalenterissa ole.
Puun takaa 11.1.2013, 19:26Asia selvä, laitan tilauksen vetämään.
Puun takaa 11.1.2013, 19:17Eli, sisältyikö tuohon 16.000 euron korvaukseen myös korvaus kantajan oikeudenkäyntikuluista?
Puun takaa 11.1.2013, 19:10Olen valitettavasti menettänyt luottamukseni Suomen ympäristöhallintoon, ja nykyiseen ympäristöministeriin Ville Niinistöön. Olen kateellisena muille Euroopan maille joutunut seuraamaan, kuinka heidän ympäristohallintonsa ministeriensä johdolla puolustavat omienn maidensa etuja. Näin ei voida parhaalla tadollakaan sanoa tapahtuneen Suomen osalta. Viimeisin esimerkki oli vain suomalaisten metsien muuttuminen hiilinielusta hiilipäästölähteeksi. Ministerin uskottavuudelle oli myös erittäin tuhoisaa esiintyä Talvivaaran kaivostoimintaa vastustavan liikkeen kanssa yhdessä.
Puun takaa 11.1.2013, 18:58Miten nuo oikeudenkäyntikulut jakautuvat?
Puun takaa 11.1.2013, 11:32Jännitys tiivistyy…
Löytyykö vielä viimehetken veikkaajia?
Puun takaa 11.1.2013, 11:25Entinen ympäristöministeri, europarlamentaarikko Sirpa Pietikäinen haluaa lopettamaa energiaturpeen käytön Suomessa jo kymmenessä vuodessa. Hän perusteli tätä puupolttoaineen lisääntyvällä käytöllä. Häneltä unohtui kuitenkin se, että puupolttoaineella toimivat laitokset tarvitsevat talvella turvetta lisäämään tehoja riittävälle tasolle. Samalla, jos polttoturpeen käyttö lopetettaisiin, loppuisi muukin turpeen käyttö. EU:lla ei ole määräysvaltaa jäsenmaidensa turveasioihin, vaan kaikki päätökset tehdään kansallisesti. Suomi on ainoa Euroopan maa, missä turpeen käyttöä vastustetaan. Miksi meillä on ihmisiä, jotka haluavat vahingoittaa suomalaisten elinmahdollisuuksia omassa maassaan? Kenen palveluksessa he todellisuudessa ovat?