Käyttäjän pihkatappi kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,661 - 2,670 (kaikkiaan 2,731)
  • pihkatappi

Taisi tosiaan nostaa kuusitukin hintaa nuo sorvit. Männyllähän ne meni halvemmalla. Ainakin mulla oli niin.

pihkatappi

On tuo kyllä ollut pommin varma. Ei muita remontteja kuin kerran kaasuvaijeri jumi ja sitten 2 kertaa kytkimen jousi poikki. Tulpan olen vaihtanut jonkun kerran ja pessyt tuon ilmanpuhistajan. Niin ja nuo jouset on mennyt nyt viimeisen vuoden aikana. Täytyy varmaan säästää varasahaksi tuo. En muista edes että käynnistysnaru olisi katkennut tai jäätynyt.

pihkatappi

Täytys vissiin päivittää tuo kymmenen vuotta vanha raivuri. Kytkinjousia on alkanut menemään, en ole tajunnut noita kytkimen painoja vaihtaa. Vaihdossa varmaan ottaisivat tuon vanhan. Hyvähän tuo oli mutta joku raja se tässä antiikin keruussakin pitää olla.

pihkatappi

Kerran räntäsateessa sahasin 4 tankillista 357 huskulla yhteen putkeen. Sitten tein tulet söin eväät terotin sahan ja päästelin vielä pari tankillista. Asenne kysymys osittain, 3 viikkoa kun tekee mökiltä käsin joka päivä sahaten sitä karaistuu. Ei viitti kotoa edes lähteä huonolla kelillä.

pihkatappi

Onko se talvisarja käynnistyslaitteen päälle tuleva muovi. Vai onko jotain muuta vielä? Mulla 245rx tai mikäseoli.

pihkatappi

Joistain palstoista tulee sellaisia negatiivisten asioiden sylkykuppeja, en nyt tarkoita tätä Metsälehden palstaa, vaan mitä olen seurannut laajemmin. Esimerkiksi sanomalehti Pohjalaisen tekstiviesti palsta on pelkästään negatiivista viestintää, kun taas sanomalehti Keskisuomalaisessa tekstiviestipalstalla kiitellään lähimmäisten hyvistä teoista ja toivotetaan hyvää joulua ja uutta vuotta. Moderoidaankohan Keskisuomalaisen tekstiviestejäkin, ehkä jopa toimitus keksii niitä (joskus tuntuu) vai onko vaan niin että Österbottenissa on paha olla?

Kyllä tuo Lahtosen asia on semmoinen että siitä on hyvä päästä paineita purkamaan, ei tarvi sitten lähteä käräjöimään kun asiaa saa jotenkin käsitellä ja purkaa kiukknsa noihin rötösherroihin. Tietysti tuo mainostaminen on vähän niin ja näin, mutta varmaan Metsälehti tuosta provikat saa.

pihkatappi

Kyllä tässä olisi tarkoitus taimikonhoitoon lähteä tammikuulla, toivottavasti suoja pudottaa lumet ensin puista. Eihän niitä entisajan pakkastalvia ole ihan viimevuosina nähty. Jos puissa on lunta niin parempi kun olisi hieman reilummin pakkasta, muutoinhan lumi kastelee jokapaikan. Marraskuussa olin pohjoisessa raivuulla ja paras keli oli se rapsakka -15 asteen pakkanen, ei tuulluut ja kuivana pysyi ukko vaikka pikkupakkasella sama pusikko kasteli jokapaikan. Jossain on nyt tietysti 30 pakkasta, silloin en viitti lähteä, uuniakin pitää lämmittää.

pihkatappi

Kun Päätalon Kalle ja Väini olivat kortinpeluussa Iikantaon huussissa ja havahtuivat siihen kun isäntä oli tulossa huussiin, nopeasti kortit taskuun ja huusin reiälle istumaan. Iikka totesi: ”Jaaha pojat ovat tulleet housunkevennykselle, se on hyvä kun naapurikin käy meillä huussissa, sontaa tarvitaan”.

pihkatappi

Ja saksalaiset ovat satsanneet noihin uusiutuviin energiamuotoihin jo satoja miljardeja, on siinä tukiaisia makseltu. Saa nähdä peruvatko vielä loppujen ydinvoimaloiden sulkemiset.

pihkatappi

Puukustannus vuositasolla ole edes kauhean merkittävä, puhutaan kymmenistä miljoonista moteista ja siten korkeintaan muutamista sadoista miljoonista vuodessa koko metsäsektorille, vaikka useampi prosentti joustettaisiin kantohinnassa. Ei tuollaisen kustannuksen takia pitäisi lakia rikkoa, mutta ehkä pitkässä juoksussa kannattaa rikkoa. Sakot ja kanteiden korvaukset eivät tule tässä tapauksessa olemaan puoltakaan siitä sumasta mitä pitkäaikaisella hintojen sopimisella on voitu saada aikaan, eli rikos kannattaa tämänkin jälkeen.

Esillä 10 vastausta, 2,661 - 2,670 (kaikkiaan 2,731)