Käyttäjän Petkeles kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,211 - 1,220 (kaikkiaan 1,262)
  • Petkeles Petkeles

Ee oo tarvinna tällä viikolla kusta terrään ku on ollunna rytteeköt muutennii märkänä jatkuvvaan. Kokkeelin muuten tälläkkii viikolla olla terottamatta terree. Ee onnistunna. Ruppee tylsyys sylettämmään vaekka kuinka kierrättäs maskiinoo.

Petkeles Petkeles

Voe voe, ne laenhuuvot pitäs hoetoo het alta poes. Muanmittaoslaetos on tässä se herra ja hitalko. Se että ootta maksanneet kiinteestöverroo ee meenoo mittää, koskapa sitä voep jootuva maksammaan pelekästään siitä hyvästä että omistaa ne rakennukset toesen mualla. Jos nuapurj on hakenna selevennyslaenhuutoja, meenoo se sitä että oovat kyllä tienneet omistavasa sen muan.

Sittä jos ne kaappakirjat löötyy ja suap laenhuuvot, tulloo vielä valtijolta sanktijota myöhästynneestä varraensiirtoverosta. Jotenka toevottaan että homma ratkijjaa.

Petkeles Petkeles

Torpparj on laettanna oekeet vehkeet. Kuutijoetakkii o ku vanahan kansan värkeissä.

Petkeles Petkeles

Ee oes mikkää ihme, ite veekkoosin että hölömöjä ollaan kaekki tiällä taevaan alla.

Petkeles Petkeles

Jotennii sitä on oppinna arvostammaan terässä olevia vehkeetä kun nöösipoekana alottelj raevuita sujolla perintöviilalla ja paskalla taejolla terottelemaan. Minä enakkii huomoon nykyvään selevän eron sekä moottor että raevaossahassa jos ee oo tankatessa tullunna terotettuva.
    Taejan urkkohommissa pittäätyä ammattimiehen leerissä ettee jiä leevänpiälliset puuttummaan. Kovapalloo voes viihemielessä kokkeella, ee maksa ku 35€ halavimmillaan.

Petkeles Petkeles

Muistiko ne Puuntakusen sahurit lähtee aena tankkaastaavolta kaks minnuuttia aekasemmin poes, muutenhan se jiäp aeka siästymättä?

Petkeles Petkeles

Ite oon huomanna että meleko kehnosti löötyy kulottunneesta jos on siellä heenän alla iliman merkkijäkkää. Nuapur lööti aekonnaan pellonmetitykseltään taemet kevväällä heenän alta vuan sen ansiosta että olj tullu laetettua ne rivviin.
    Nämä on tietennii poekkeostappaaksija, kasvustoo leokaan asti ja pohjimmaesena se lakoheenä. Mehtämualla kevät ehottomasti tehokkaenta aekoo kahtoo taemien kuntoo.

Petkeles Petkeles

Ite oon heenännä yhtä pellonmetitystä, siinä ee oes kevväällä ees mahollissuutta löötee niitä taemija jos kuatus kuloheenä piälle. Koskaan en oo niittännä vuan polokenu ryönee lakkoon, polettu heenikko pyssyy kaavvemmin matalana ja suap käättee niitä immeesen vahvimpija lihaksija siinä toohussa.
    Kuitennii sen verta suivasoo toohua että en kehtoo harrastoo yhtää enempee.

Petkeles Petkeles

Mulla männöö sahhuusta riippuven vähä ylj tunti kun ruppee vetämään ilimoo ja jostaen kumman syystä se loppuu aena repun luona, kaet sitä ossoo tätäkii hommoo sen verta ite rätnätä. Jottaen osviittoo suap pelj ajasta kun nostattaa terree ja vilikassoo vasemman olokasa ylj, näkkyykö siellä tankissa heeluvan sitä pensoo ennee paljookaa.

Ite oon pitännä nyt kahvikipollisen taakoo tankin piälle, ee kehtoo leekkijä ikiliikkujjoo kun sentää viis päevee viikossa oes kehattava tehä.

Petkeles Petkeles

Tulloo mieleen kultane nuoruus kun olin ensten muurmannin rattoo tekemässä ja sittemmi katkasemassa.

Esillä 10 vastausta, 1,211 - 1,220 (kaikkiaan 1,262)