Käyttäjän Petkeles kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,081 - 1,090 (kaikkiaan 1,317)
  • Petkeles Petkeles

Itsekin olen huomannut että hirvelle kaikista mieluisimmat taimet ovat yllättävän pieniä. Varttuneita taimia syödään vain kun laidunpaine on tarpeeksi kova talvisaikaan.

Petkeles Petkeles

Joo huomattu on…

Petkeles Petkeles

Ootteko ikinä miettiny mitä tavaraa sinne moottoriöljyyn työntyy kun moottorin huohotinilma kierrätetään?

Petkeles Petkeles

Ei kovin mielellään ainakaan puhdistamatonta moottoriöljyä luontoon. Metsuria itse käytän vaikka ei se erityisen sitkeältä vaikuta.

Petkeles Petkeles

Onko tilheissä ja svedusahoissa kulmavaihteen kulmassa merkittävää eroa? Peräylitys on minusta uusissa tilheissä kipurajoilla.

Petkeles Petkeles

Dimexin rätit ovat minullakin suosiossa. Sadesäällä sadehaalari ja sadeviitta, joka on oikeasti ennemmin takki. Kuivalla kelillä raivaussahahaalarit ovat lonkkapehmusteen takia erinomaisen mukavat. Sievin matalalestiset saappaat lisäksi jalassa.

Petkeles Petkeles

Jos tuo M-Tronic 201 on luonteeltaan samaa kaliberia kuin esi-isänsä 020, niin enskalle on tuskin parempaa vehjettä olemassa.

Ja onhan nuilla pikkukiukuilla tullu itsekin tehtyä paksuoksaista mäntyä sekä yksittäisiä päätehakkuukypsiä tukkikuusia hymy naamalla. Sitten kun erehtyy ottamaan välillä savottaa hyvin purukotelon tyhjentävällä 50cc tukkisahalla, muistaa että ei se pikkutilhi nyt niin voimakas ollukaan.

Mutta vehkeet työmaan mukaan…

Petkeles Petkeles

R-saha 15 astetta, m-saha 30 astetta.

Petkeles Petkeles

Jos se yrittää stimuloida keskimääräistä mo:ta ajattelemaan uusilla tavoilla sen sijaan että vedetään kaihtimet alas kun jotain huudellaan boksin ulkopuolelta?

Petkeles Petkeles

Versosurmaa en ole nähnyt tänä kesänä ollenkaan, vaikka olen liikkunut metsäasioilla Suomen eteläpuoliskossa satojen kilometrien laajuisella alueella. Viime kesänähän sitä oli varsinkin pohjoisessa.

Sen sijaan uusimpia neulasia punastuttavaa männynharmaahometta on runsaasti männyntaimikoissa.

EDIT: Korjataan aivopieru, kyseessä siis männynharmaakariste, eikä -home.

Esillä 10 vastausta, 1,081 - 1,090 (kaikkiaan 1,317)