Käyttäjän Petkeles kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,011 - 1,020 (kaikkiaan 1,262)
  • Petkeles Petkeles

Kuitenki täsmälleen oikea määritelmä Jalkasella.

Petkeles Petkeles

-25 celsiusta ja sormikkaat kestää olla koska sahassa on kahvanlämppärit. -35 omat savottapohjat, silloin todella paksusti topatut ulkoiluvaateosastolta haetut sormikkaat käytössä.

Petkeles Petkeles

Jos sais terveenä olla ja touhuta.

Petkeles Petkeles

Nuissa rukkasissa on tunnettujen noukkariominaisuuksien lisäksi usein se vika että niiden suuaukosta menee lunta sisään ja suoraan ranteita viilentämään. Jonkinlainen resori olisi selvä innovaatio.

Petkeles Petkeles

On se ainakin absoluuttisesti kannattavaa. Olin persaukinen kun ostin ensimmäisen metsätilani. Persaukinen olen vieläkin mutta metsää on huomattavasti enemmän.

Petkeles Petkeles

Joissain terissä on musta pulverimainen pinnoiten joka manifestoi itsensä tummina jälkinä kannoissa ja raivaajan vaatetuksessa kunnes kuluu käytössä pois. Todella ärsyttävää saastetta.

Petkeles Petkeles

Aikoinaan hyvin huonohermoinen metallityöukko teroitti nuppiini että kappaleen työstö tehdään aina kiinteää tukea vasten.

Näillä opeilla raivaussahan terä on ollut aina kantoa ja moottorisahanterä pöllipinoa vasten kun teroittelen. Puruhammasta madallan vain laippa kiinni viilapenkissä.

Petkeles Petkeles

Tilheissä on kevytkäynnistysmekanismi, hyvä kiihtyvyys jopa m-tronicilla jos ei läträä tyhjäkäynnillä ja kaasuvaijerin voi tietysti voidella (jotenkin meni ohi tämä vaijeri heitto)…

Petkeles Petkeles

Muistelen että YLE uutisoi tästä samasta tapauksesta jo alkusyksystä.

Tapauksen kronologiassa askarruttaa se, että tilakauppojen esitetään perustuneen puunostajan kertymäarvioon. Jos näin todella on, melko monta asiaa on mennyt selälleen.

Petkeles Petkeles

Aika herkkään ainaki 460ssä jumittaa itse vaijerimekanismi. Ei tarvi paljon ahdistaa niin ei palauta kaasua. Purin koko shaissen ja laitoin joka kohtaan lukkosulaa.

Esillä 10 vastausta, 1,011 - 1,020 (kaikkiaan 1,262)