Käyttäjän Per Ä Reikäs kirjoittamat vastaukset
-
Korpituvan Taneli nyt ehkä istunut jöränä täällä liian kauvan neuvomas.
Mutta siis aina oli rakennuksia taikka ei alle kahden hehtaarin erillis lohkolta menee kiinteistövero itelläki yks erillinen eri kunnas oleva 1.59 hehtaarii 150euroa kiinteistöveroa kovasti kyllä lannoittamastani metsästä ilman rakennuksia taidan kyllä kohta muuttaa alaskaan.
Vähäisellä alle kahden hehtaarin metsämaapinta-alalla on käytännössä mahdotonta osoittaa harjoitettavan kestävää metsätaloutta
https://www.vero.fi/syventavat-vero-ohjeet/kannanotot/47686/kokonaan_kiinteistoverotuksen_piiriin_k/
Aikoinaan ostaes 12,000 markkaa
Hintahan nyt siis nousee joka vuosi
Viime ammattilais arvio 10,000 euroa
Per Ä Reikäs 1.8.2019, 13:43Niinpä mutta kuka omistaakaan ne rahastot me,tai no ehket sää sitte
Per Ä Reikäs 1.8.2019, 13:27Teboil 2T öljy ja Shell V-Power bensa
Per Ä Reikäs 1.8.2019, 13:22Pahus eikai hyttysistä paarmoihi kyyt hirvikärpäsekki viellä sienestysaikaa
Pysyn kyllä poissa metsistä pakkasiin asti ny jotta pahimmat kiusat poissa
Per Ä Reikäs 1.8.2019, 09:29A.J juur kuules mulla on musta saavi ja musta kastelukannu ollu auringos,kiva peseytyä ihan ilmaiseksi lämmenneellä veellä:)
Per Ä Reikäs 1.8.2019, 07:58Jees samoin teen itsekin myös rutakoissa uinu,mutta vain erittäin kuumilla ilmoilla,muutoin aina sauna.
Per Ä Reikäs 1.8.2019, 07:45Mää hankinta hakkaajana ja ihan kaiken itse tehneenä olen saanu tukeista 60/m3 sekalaisista havukuiruista yli kolkyt ekua,koivut menee polttopuiksi;)
Tehdas ja vaaka mitannu
Mites muilla?
Per Ä Reikäs 28.7.2019, 18:36Mönkijä on paremminkin varakkaamman työläisväestön harraste golf ja metsästys ajoneuvo pohjois amerikasta
Suosittelisin JD 4×6
Per Ä Reikäs 28.7.2019, 15:55Täällä päin on kyllä tapana jotta koneet huolletaan ja korjataan kotona.
Metsiin ynm.mennään vain tekemään töitä,ei tokikaan ihmettelemään koneidemme tekniikkaa,tämä on ihan nykyaikaa toki joku sivutoiminen harrastelija voi ihan vapaasti mennä metsiin koneitansa korjailemaan,mutta siitä tuskin hullukaan maksaa,mutu kouluttamattomalle juntille
Per Ä Reikäs 28.7.2019, 15:34Terästä siis saat maksaa kuin tahdot
afrikassakin tärkeintä on leikkaavuus
Eli terävyys tärkeämpi,kuin raha.