Käyttäjän Per Ä Reikäs kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,461 - 1,470 (kaikkiaan 1,520)
  • Per Ä Reikäs

Tämä kaikki on aivan normaalia vaihtelua jääkausi kuten talvi ja sitten kesä eli lämpiäminen.

Maapallon normaalia toimintaa

Per Ä Reikäs

Mikähän olis rankaisu jos yksin mä?

-Pistäisin lihoiksi,eli jouluksi pataan paistin,omalta maalta mun kovalla omalla työllä minulle niin raskaalla raatamisella istuttaen ja istuenkin ansaitulla taimikkolla tuhoavan kiusa eläimen söisinki sen ennen kuin se juoksee jonkun autoilijan tuulilasista sisään,palkionhan tarvitsisin 500 euroa/kaato.

Ja ilmaston pelastuksesta tilitys vähintäänkin 10 euroa/ puuntaimi

Per Ä Reikäs

Maailman pelastaa metsitys.

??

Per Ä Reikäs

Kenenkään mieltä halua nyt pahoittaa kylmä totuus on ettei kyllä pikkuisella Suomella ole hyttysen kakan murto osaakaan vaikutusta ilmastoon,eikä oikeestaan mihinkään muuhunkaan maailman menoon ja toki jos nyky hallitus haluaa asiaan puuttua, niin komennettakoon armeija laittamaan pääteille tiesulut ja tarkistamaan onko ajelijoilla kyseessä huvi vai työ ajo,ettei enää tule turhia päästöjä: P.K kin 5x kansoitetumpi,taas suur suomalaisiako?

Per Ä Reikäs

Viimeiset sekunnit kertovat jotain…

Per Ä Reikäs

En oikein ymmärrä ihan sekopäisiä typpeä renkaisiin höpinöitä.

Mää oon laittanu ihan paine ilmaa ja tätäm mettis kun oikein jouda seisoskeleenkaa.

https://konetalovainikka.fi/tuote/11d-renkaanpaikkausaine-25l/

Per Ä Reikäs

Niinistö alkaa olla jo vanha mies kääpä suoraan sanoen mutta demokraatti Barak Obama olisi vapaana fiksu tumma mies seuraavaksi presidentiksi suomelle kansakin vähän yhdentys.

Per Ä Reikäs

Aha työ aika alkanut tutkijalla:)

Per Ä Reikäs

On tämä nyky nuoriso energiajuomien voimallla rankan illan jälkeen peruutus piippari vain päälle ja päivä leikki alkaa

Per Ä Reikäs

Norjalainen meri lohi savustettuna ja tonnikala purkista paloina öljyssä.

Maistuu mulle jaa no seitikin paistaen ja siitä kastike.

Meri ahven myös jes.

Esillä 10 vastausta, 1,461 - 1,470 (kaikkiaan 1,520)