Käyttäjän Per Ä Reikäs kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,431 - 1,440 (kaikkiaan 1,520)
  • Per Ä Reikäs

No lakkoilkoon mun puolestani kaikki vaan kyllä polttopuu markkinat aina vetää.

Per Ä Reikäs

Päin vastoin koneella 30asteen kulmaan ja hieman myös karaisee,joten halppis ketjukin vähän paranee.

Teroitus laikoista sitten tiedä,voi olla erilaisia,tuntuu kestävän ikuisesti.

Ketjun vaihtaa 10-15 sekunnissa, kun työni hinta sentin sekunti niin halpaa on.

Per Ä Reikäs

Fiskarssin vehkeet hyviä ja TERÄVIÄ koukkuja käytän talvisin,ranne lihakset kipeytyy muutoin ja kun tottuu niin homma sujuu kintaat pysyy kuivina vaikka rungot jäisiä märkiä liukkaita.Vyöllä kannan.

Per Ä Reikäs

Itellä aina 3-5 varaketjua mukana ja heti vaihdan jos vähänkin tylstyy (tylsä terä vie voimat ja hidastaa)kotona sitten joutoajalla lämpöses koneella teroitan ja huollan muunkin,kuulemma muut tietää paremmin joltain muulta kuulleena.

Per Ä Reikäs

Olen monet siemen erät hankkinut aiemminkin kiinastakin asti,so what.

Per Ä Reikäs

Taidan nyt kyllä investoida tulevaisuuteen ja tilaan 1000 Douglaskuusen siementä englannista taimet näemmä loppu ja euron kappale omista siemenistä itse kasvattaen noin 0.05 ja aikaa on odotella kasvua.

Per Ä Reikäs

Hevonen nykypäivänä metsätöissä olisi härkätaisteluun verrattavaa eläin rääkkäystä.

Per Ä Reikäs

Kyllä tässä maassa tilaa on uusille puulajeille,mutta viellä enempi niiden monipuolisemmille jatkojalostajille.

Vienti sahojakin oli ennemmin ”kylässä” useita ja höyläämöitä.

Sertifiointi tappo sirkkelisahuritki.

Per Ä Reikäs
    Per Ä Reikäs

Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta Lehtikuusen lahonkestosta?

https://www.mtv.fi/sarja/grand-designs-unelma-asunnot-33007015

Tuota englantilais sarjaa seurannut ja briteissä näemmä tapana rakentaa räystäättömiä taloja ja usein ulkolaudoitus käsittelemätöntä lehtikuusta,joskus terassitkin.

Kauankohan kestää luonnon armoilla?

Esillä 10 vastausta, 1,431 - 1,440 (kaikkiaan 1,520)